Paczący

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Tej 10-tce mówię "pa, pa"

I w końcu wyrzucam puste opakowania!
W tym miesiącu poszło mi kiepsko, jeśli chodzi o ilość zużytych rzeczy, za to nowych przybyło dość sporo;) Jednak nie będę narzekać, że mam czegoś za dużo:) Przechodząc do rzeczy, czyli do zdenkowanych produktów, oto one:


1. Pharmaceris X-Ray-Liposubtillium - łagodząco-regenerujący krem do twarzy i ciała narażonego na naświetlania; z kwasem foliowym, woskiem pszczelim i D-pantenolem
2. Antyperspirant w sztyfcie Fa NutriSkin
3. Woda termalna Uriage - słona w smaku, ale działa ok, chociaż wolę LRP albo Avene
4. Żel pod prysznic OS o bardzo przyjemnym zapachu mango i macadamia. Mam jeszcze limonkę, ale nie chce mi się jej używać ze względu na zapach:/ Moimi ulubionymi są: lukrecja, malina i ten.
5. Płyn mincelarny Vichy - miniaturka
6. Podkład mineralny Anabelle Minerals w odcieniu Golden Fair, który kiedyś wygrałam u glamourki89
7. Korektor Miss Sporty kolor 001 light, zamiennik już kupiony:)
8. Bronzer Vollare - już czas się z nim rozstać, bo ma ze sto lat - chociaż był w porządku...
9. Dermaglin biomaseczka przeciwtrądzikowa - Zielona Glinka Kambryjska, Olej Jojoba, Arnika, Rumianek - fajna, wrócę do niej, bo bardzo polubiłam glinki:)
10. Najzwyklejszy krem Nivea - dobry na wszystko, w domu muszę go mieć ZAWSZE!

Na dzień dziecka od rodziców dostałam coś takiego:D

Zestaw z YR: (oczywiście fioletowy) lakier w kolorze 102-Aubergine i tonik przeciwtrądziwkowy Pure System, zmniejszający pory i matujący. Już go oczywiście używałam i jestem bardzo zadowolona, zrobię pewnie recenzję, tylko jeszcze chwilę się z nim zaznajomię :) Pachnie bardzo fajnie i jeszcze fajniej działa! 

Po odwiedzinach Siostry okazało się, że mam o wiele za mały pojemnik na przechowywanie lakierów do paznokci, ponieważ zostałam zabrana na jeszcze urodzinowe zakupy, że urodziny miałam w kwietniu. Wybrałam sobie zestaw lakierów w TkMaxxie - Color Club, których jest 7, poza tym również w TkMaxxie kupiła mi trampki i baleriny, bo akurat tych drugich miałam deficyt. Skoczyłyśmy też do lumpa na szmaciane zakupy i obie wyszłyśmy bardzo usatysfakcjonowane :) Niestety wczoraj już pojechała. Normalka, koniec weekendu = do roboootyyy... Zajebiście jest mieć siostry! Oczywiśćie nie dlatego, że coś kupują z okazji zaległych urodzin, itp.:P


Chyba nie starczy mi paznokci... Ale płakać nie będę;)

Jak tam Wasze denka i prezenty na dzień dziecka?!


23 komentarze:

  1. woda termalna już jest na mojej liście zakupów na czerwiec, jednak nie wiem na którą firmę się zdecydować :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię ten zapach, i w sumie próbowałam tylko czterech:)

      Usuń
  3. uwielbiam żele OS i to właśnie te o świeżych zapachach jak mięta, albo właśnie limonka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować Uriage :) miałam już Avene i LRP, więc pora porównać je z działaniem wody innej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię żele OS, malinę miałam, a teraz delicja

    OdpowiedzUsuń
  6. Z powyższych denek wszystko jest mi obce, no, może oprócz niebieskiego Nivea ;) Ja na dzień dziecka dostałam farbę Ciemny Blond z Syoss'a i rozjaśniacz do włosów, ale chyba jednak nic z tego nie będzie, bo czerwoną farbę da się zdjąć ponoć jedynie u fryzjera, a ja nie chcę narażać włosiętów na zbędne, nic nie dające wybielanie domowe. Jednym zdaniem: Czas na zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza, że dopiero co kupiłaś tą czerwoną... :)

      Usuń
    2. Ta czerwona to już comiesięczny zakup, jak podpaski :P ale dziś dowiedziałam się od swojej fryzjerki że mój plan jest praktycznie nie do zrealizowania. Najpierw muszę przejść na brąz, potem dodać pasemka blondu i powolutku jak będą mi włosy odrastać to można je zacząc molestować, to będzie za jakieś...3 lata? :D więc kładę czerwień, tradycyjnie :P

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze płynu micelarnego z Vichy, będę musiała wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. używam wody uriage i bardzo ją sobie chwalę, wcześniej używałam avene ale trochę mnie wysuszała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne denko ;) Poluję na tą wodę Termalną z Uriage

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...