Paczący

niedziela, 2 grudnia 2012

Rozmiar a nawet dwa w dół..


Witajcie Kochane!

Która z Was nigdy nie była na diecie? Przyznajcie się, pewnie większość;) Na przykład ja jestem permanentnie na jakiejś diecie;) Ale to jak jest jak się lubi wcinać słodkości, jeść wieczorami, nie ma się wiele ruchu i ogólnie się go nie za bardzo lubi;)
Ostatnio skończyłam drugie podejście do popularnego ostatnimi czasy "Dukana". Na pewno znacie dietę tego sympatycznie wyglądającego doktorka z Francji. Ja dzięki niej schudłam 10kg w trochę ponad miesiąc i jestem z tego mega zadowolona! 

Jak się tak dobrze objadłam, to ważyłam 84kg przy wzroście 172/3cm. Głównie przez styl życia i żywienia, litry piwska wlewane w siebie, a także to, że czasami nie mogłam sobie odmówić różnych smakołyków chociaż byłam już bardzo najedzona. Do niedawna potrafiłam zjeść obiad u Teściowej a potem jeszcze u moich Rodziców, bo oba były pyszne i chociaż już nie mogłam zmieścić, to jednak jakoś zawsze wcisnęłam. 

Pewnego dnia stwierdziłam, że nadszedł ten czas kiedy nie mogę już na siebie patrzeć, spodnie "wyją" na tyłku, brzuch okropnie wystaje, a jak go wypnę jak się dobrze najem, to i w tramwaju mi miejsca ustąpią. Gdybym tylko nim jeździła, bo odkąd mam samochód (3 lata) nie jeżdżę niczym innym. Wożę zad w tą i z powrotem. Poza tym po ślubie (też 3 lata), to jednak prawda, że człowiek się rozleniwia i delikatnie przestaje o siebie dbać. Ze mną było tak samo aż wzięłam się za siebie i teraz ważę nie 84 a 73 kilogramy. 

Niegdysiejsza rozmowa moja z mym Lubym:

- blablabla, cośtam cośtam, no i tenteges... mój Kaszalotku...
- .......... że co proszę?
- Nooo, Kaszalotku......
- Co K *&^$$# ?? (what did you just say, bijacz??)
- Kaszalotku, przecież to taki ptaszek..
- Bo co, bo ma w sobie "lotek"?
- No... to co to niby jest ten kaszalot??
- To jest wieloryb K $%^&*!!!!!

I umarliśmy ze śmiechu oboje..... :D A ta anegdota towarzyszy nam od tamtej pory i nadal śmieszy:D

Absolutnie nikogo nie namawiam do stosowania tej osławionej diety z powodu skutków ubocznych, jakie może mieć. Głównie chodzi o to, że może źle wpływać na nerki, ale ja nie mam, odpukać, z tym problemów, bo stosuję się do zaleceń, które mówią o piciu bardzo dużej ilości płynów (ok.3l dziennie). Nie mam z tym żadnych problemów, bo wodę wlewam w siebie hektolitrami:)
I tak dukałam sobie przez dwa miesiące dzielnie bardzo, wspomagana różnymi przepisami doświadczonych w dukaniu, co by mi nie było nudno. Czasem Małżowinek też coś tam skubnie, np. (przepis na naleśniki), które są boskie z pseudo-(nutellą) i tak się oboje zajadamy twierdząc zgodnie, że można przyjemnie chudnąć objadając się tym, co jest wymienione w książce nt.diety proteinowej.
Źródło KLIK

KLIK
Jedynym minusem tego, że schudłam jest to, że zmalały mi też piersi. Mimo to Małżowinek jest nadal wniebowzięty, bo w końcu cycki to zawsze cycki obojętnie jakie by nie były a jego ulubione bimbałki poprawiają mu humor zawsze i wszędzie;) No i ma szczuplejszą żonkę, która wreszcie waży mniej od niego! A nie tyle, co jego Teść....
Dobre jest to, że nie mam już tak spuchniętych kostek jak kiedyś i cellulitu na udach. Za to Małż ma na tyłku jak miał, bo należy do tych nielicznych przedstawicieli płci brzydszej, którzy jednak mają swój mały składzik komórek tłuszczowych na pośladkach :p Dobrze mu tak! Huehuehuehuehe - śmiech Kacpra Boskiego :D 

Czemu tak jest, że jak się tyje, to w ciągu miesiąca i w takich strategicznych punktach jak zadek, biodra, brzuch i uda a jak się chudnie, to trwa to trzy razy dłużej i lecą najpierw cycki (prawie na kolana :p)?
No cholera, czy to jest sprawiedliwe?
Tulę czule.

48 komentarzy:

  1. Hahahaha się uśmiałam :D
    Mi swego czasu udało się schudnąć jakieś 10-11 kg na South Beach. Tez wszystkim polecam bo zdrowa dieta i pyszna. Niestety cześć wróciła.
    A co do Kaszalotka :D
    Siostra moja własna - Wiola, jak była w ciąży to na nią wolalismy Wioloryb :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też wróciło z naddatkiem za pierwszym razem, ale teraz powiedziałam basta i nawet przyzwyczajenia żywieniowe udało mi się zmienić, powiedzmy, na stałe:)

      Usuń
  2. Ja na diecie dukana wytrzymalam tylko paredni. Tam w pierwszej fazie nie je sie warzyw a to dla mnie odpada. Jezor mi uciekal na widok ogorka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na dukana przeszłam po porodzie i schudłam 12 kg. cała dieta trwała u mnie równo pół roku. Tobie też się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamo, kolejny post, który BARDZO poprawił mi humor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam na tej diecie, ale wszystko szybko wróciło do normy niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie za pierwszym razem było tak samo, ale teraz ostro się wzięłam i póki co jest ok chociaż wszystkich faz nie przeszłam... :)

      Usuń
  6. Ja mam wielkie cycki, ba! Najpierw u mnie idą cycki, potem długo, długo nic, a potem reszta mnie i na końcu dyndający kaczy kuper. :D Dukałam, ale po dukanie się źle czułam, już nie tylko chodzi o nerki, ale mdlałam, wymiotowałam, leciały mi włosy i takie tam :) I niestety.. ale straszne jojo miałam.
    Teraz 14kg w dół, i niestety coś niecoś mi wraca, bo się zaniedbałam, zima idzie, co nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać, że u mnie też cycki zleciały, chociaż nadal są wielkie. Najgorzej to z oponką na brzuchu...

      Usuń
    2. też chciałabym mieć kuperek, mój zadek jest jakiś płaski - nie strasznie, ale mógłby być okrąglejszy.. nie mówię, że połówki arbuza, ale wiesz o co kaman..;)

      Usuń
  7. Może to co napiszę będzie straszne, ale.... ja jeszcze nigdy na diecie nie byłam! A powinnam! Do Dukana się ostro przymierzałam, ale zrezygnowałam. Miałam wizje, że wszyscy z mojego otoczenia obżerają się jakimiś pysznościami, a ja siedzę nad jajkiem i kawałkiem kurczaka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam odwrotny problem, około 175 cm i waga 50 kg i nie udaje mi się przytyć nic :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam odwrotny :p mam 169, mniej niż 50kg na wadze a waga i tak sobie dalej leci mimo, że wp***am jakbym nigdy jedzenia na oczy nie widziała. Kiedyś miałam problemy z odżywianiem i teraz choćby nie wiem co waga i tak sobie idzie w dół zamiast w górę. Czasem jest tak że "przytyję" 2kg, a następnie w ciągu miesiąca spadnie mi 3-4. Mam jojo w drugą stronę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny humorystyczny wpis ,uśmiałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie to z kilogramami było tak, że jak zapragnęłam schudnąć (czasy liceum ważyłam około 58kg przy 163 ) to diety kończyły się efektem jo-jo. Kiedy przestałam się w końcu tym przejmować i zakochałam :D waga spadła do 54kg. Teraz ważę 50-52kg to zależy,ale akceptuję siebie i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, najważniejsze, to dobrze się czuć ze sobą a nie mieć takie czy inne cyferki na wadze.. byle nie własny nr telefonu;)

      Usuń
  12. szczerze, ja nigdy nie byłam na żadnej diecie! rosnę jeszcze więc że czasem tyję czy chudnę to normalne :) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak rośniesz, to nie ma takiej opcji, żeby się odchudzać!:)

      Usuń
  13. ja na dukanie schudłam 16 kg i wszystko wróciło z dodatkowymi kg;( Teraz zdrowo i regularnie się odżywiam i waga spokojnie leci w dół;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to w takim razie gratuluje! :D
    u mnie niestety ta dieta źle wpływała na moje samopoczucie ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na diecie, takiej, w która się zaangażowałam byłam raz, w połączeniu z ćwiczeniami udało mi się schudnąć 6kg - z 64 do 58 przy wzroście 169 cm i jestem z siebie zadowolona:) było to ponad pół roku temu i do tej pory udaje mi się tę wagę utrzymywać:) oczywiście z 1 kg wahaniami, ale to normalne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję! ja dzięki Dukanowi chciałam trochę skurczyć żołądek i potem chudnąć 1kg nawet na 2 tygodnie dzięki zdrowemu odżywianiu:)

      Usuń
  16. ja mam na odwrót - 171 cm i 52 kg, próbuję przytyć bezskutecznie...jak mawia mój tata ginekolog, zawsze najpierw się tyje w tyłku, a chudnie najpierw w cyckach. trochę niesprawiedliwe, co?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. też muszę się wziąć za siebie. 10 kg w miesiąc zachęca niezmiernie. spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. a czytając posta uśmiałam się nieprzeciętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie diety kończyły się głodem i lepiej na tym wychodziłam, ale po chwili wracało z powrotem, najlepiej wyszło po porodzie schudłam ponad 10kg i dobrze mi z tym, tak 5 lat udaje mi się to już utrzymywać, choć jeszcze bym pozbyła się trochę tłuszczyku z ud;)
    a cycyki zanikły mi, z wielkich balonów, mam małe zwisy;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tekst o kaszalotku mnie zabił !!! No nadal rżę jak głupia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nigdy nie stosowałam diety, nie lubię i już, ale znam osoby, które Dukana zachwalają, widzę nawet dla czego :)
    Wspaniale napisany post, pośmiałam się :)
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nigdy nie byłam na żadnej diecie odchudzającej. Nie potrafię. Żeby schudnąć muszę się po prostu zarżnąć ćwiczeniami ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moment, moment- to jesteś ta sama, co w następnym poście o prostym makijażu? Bo nie wierzę, masz taką drobniutką twarz...
    Ja z powodu choroby schudłam w kilka miesięcy z 75 na 50kg (przy 160cm wzrostu), ale twarz mi została taka okrągła, pucołowata, blee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z twarzy "spadłam" najpierw ;) wcześniej byłam taka "nalana na ryju" jak to mój ukochany mawia;)

      Usuń
  24. Teść był na Dukanie i czy ja wiem czy to dobre... Schudł masakrycznie, ale mimo wszystkich etapów stabilizacyjnych po diecie przytył- mimo, że nie wrócił do starych nawyków, a jedynie zaczął jeść nieco inaczej niż na Dukanie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka opcja jest bardzo możliwa:) ja za pierwszym razem też przytyłam nawet więcej niż schudłam, ale to ze względu na wszechogarniającą radość, że jem już wszystko i nawet nie jadłam, tylko ŻARŁAM :D

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. jak Ty jesteś Kaszalotek to ja jestem Płetwal olbrzymi czy coś:) piwa mi się zachciało o:))

      Usuń
    2. ja już nie pijam, bo wzmaga apetyt;)

      Usuń
  26. Ja nie daje rady na Dukanie : (
    Mimo, że piłam wtedy dużo , to bardzo źle się czułam na tej diecie .

    OdpowiedzUsuń
  27. Dukan... o nieee!
    Od razu jak przeczytałam o skutkach ubocznych odechciało mi się w ogóle zaczynać tą dietę.
    Ja tak samo wlewam w siebie wodę hektolitrami! ;D
    Wiesz jak się uśmiałam czytając ten post? ha ha jesteś genialna! Przesympatyczna z ciebie kobitka! ;D
    Masz rację to niesprawiedliwe że najpierw zawsze spadają kilogramy z cyt: "bimbałków"
    ha ha ha ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tam jestem na diecie niby przeważnie, bo nie jem kolacji. Jedno śniadanie (małe), jedno danie obiadowe, coś do kawy. Ale też przeważnie raczę sie czipsami i innymi smakołykami. Od nowego roku przyciskam pasa! Teraz waze 65kg, przy 168-9cm. Najmniej ważyłam 57kg i dobrze się wtedy czułam. A chciałabym ważyć 50kg...Chudnie sie niestety równomiernie, więc zależy to w dużej mierze do figury co najpierw znika. Mnie cycki nie znikają, bo za dużych nie mam :P Najpierw idzie z twarzy i wyglądam jak zombi, ale mnie to odpowiada. A że jestem klepsydrą, chyba ;> to jakoś tak odpowiednio leci :) Chciałam spróbować diety dukana, ale nie miałabym co na niej jesć - za miesem nie przepadam, a od serka wiejskiego i maślanki puchnę...

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...