Paczący

niedziela, 9 grudnia 2012

Regenerujący krem do rąk BeBeauty - mega krótka recenzja

Witajcie Kochane!

Weekend mi zleciał szybko tak, jak ostatnio każdy. Na szczęście dni powszednie też szybko lecą, tylko minusem jest to, że się człowiek starzeje... Starzałaby się też skóra rąk szybciej gdyby nie smarowanie jej odpowiednimi kremami. Ja swój kupiłam w Biedronce za całe 3.19 albo 4.19 i nie dość, że to śmieszne pieniądze, to jeszcze krem jest na prawdę godny polecenia!

Jego skład możecie przeczytać tutaj:
Słowa producenta - polecam kliknąć, to się powiększy:)
Wygląd kremu:
Moje obserwacje:
Produkt jest umieszczony w wygodnej miękkiej tubce, gdzie znajduje się 125ml gęstego lekko różowego kremu, który przy aplikacji może się wydawać delikatnie tępy. Dość długo trzeba go wmasowywać, aby się wchłonął, ale jak już zmieni się w film, to szybko wsiąka w skórę i pozostawia ją miękką i ładnie nawilżoną a także pachnącą. Zapach nie jest w żaden sposób przytłaczający, to delikatny zapach, ale ciężko stwierdzić czego.. może róż? A może nie róż, zabijcie mnie, nie mam pojęcia jak go określić.  Krem jest wydajny. W Biedronce są jeszcze dwa inne rodzaje tych kremów, ale nie wiem jakie, bo chwyciłam pierwszy z brzegu i reszcie się nie przyglądałam.

Na co zwracacie uwagę kupując kremy do rąk?

22 komentarze:

  1. Gdyby nie to długie wsmarowywanie... Ja jestem leniwcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie przy zakupie kremu do rąk kieruję się jedynie opakowaniem...
    Może rzeczywiście zapach róż bo na fotce wydaje się taki lekko różowiutki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię, gdy krem szybko się wchłania. Jestem raczej raptusem, jeśli chodzi o tego typu sprawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale temu to wybaczam, bo na serio ręce po nim są świetne!:)

      Usuń
  4. Na pewno go kupię :) gdy skończę Isanę 5% urea, a przed nią Ziaję z olejkiem arganowym :) ja kierują się opinią na YT, blogach, czasem widzę coś, o czym nie słyszałam i biorę w ciemno, by przetestować. Nie zdarzyło mi się jeszcze mieć 2 razy ten sam krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tak samo:) lubię testować nowe i rzadko wracam do starych, chyba, że były genialne, jak ten na przykład - no i ta cena:)

      Usuń
  5. Ja mam ten nawilżający z Biedronki i muszę przyznac, że jest super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam i jestem zadowolona z jego działania. Chwilowo leży za szafą (skutek zabawy kociąt...)i nijak nie mogę go wydostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja powtarzam i powtarzam :) w Biedrze można kupić fajne produkty za malutkie pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię kremów, które długo się wchłaniają :(

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyki z Biedry potrafią mile zaskoczyć, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obecnie używam z dave i bardzo i lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że ten krem to kolejne miłe zaskoczenie, co do jakość 'biedronkowych' kosmetyków ;) Może kiedyś i ja się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za taką cenę jakość jest na prawdę świetna, żal nie spróbować!:)

      Usuń
  12. Ja w szczególności patrzę na to żeby krem się szybko wchłaniał :) Nie lubię uczucia tłustego, lepkiego filmu na dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi fajnie, jak wykończę zapasy to kupię ale jestem strasznie niesystematyczna w kremowaniu rąk

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kupuję kremów. Przeważnie jakiś dostanę i zużywa przez rok ponieważ rzadko używam kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja póki co mam za dużo kremów do rąk ;p

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...