Paczący

wtorek, 1 stycznia 2013

No i już po wszystkim :)

Hej Kochane!

Mieliśmy zostać w domku, ale jednak pojechaliśmy do Teściów i przyszli jeszcze nasi znajomi. Było bardzo miło, no i nie siedzieliśmy sami przed filmem, który był w planach.
Mój makijaż był bardzo prosty, wykonany z pomocą paletki Sleek Bad Girl. Zwykły mały smok, w którym moja tęczówka wygląda zupełnie inaczej niż zwykle.
Na paznokciach też szału nie było, bo postawiłam na malinę z Priti NYC Bleeding Heart i na obu serdecznych topper z Essence Disco Disco. Koniec. Kiecka, rajty, gruby pasek, narzutka i heja!
Całej twarzy Wam nie pokażę, bo po sterydach jestem strasznie okrągła na twarzy i wyglądam jak nalana świnia:( Ale przejdzie mi mam nadzieję niebawem!



Pojedliśmy dobrych rzeczy, chłopcy wychylili kilka flaszek i zostaliśmy odwiezieni do domku. Bardzo sympatycznie. A teraz już 1 stycznia, już 2013 rok, nowe plany, cele i do przodu! :D
Mam nadzieję, że imprezy udane, palce nie pourywane, oczy od korków od szampanów ochronione! Pewnie jeszcze się bawicie... :-D
Po bezpiecznym powrocie trzeźwiejcie sobie spokojnie a 2.01 po 8.00 wyniki rozdania z niespodzianką ;)

Całuję!

33 komentarze:

  1. Ja tez wlasnie zmylam tapete i spac mi sie nie chce:-) odwiozlam gosci i teraz odpoczywam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi znajomi właśnie odjechali, teraz uciekam spać! :D

    Widzę, że udanego sylwestra miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor na paznokciach :) wszystkiego naj w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! jest faktycznie jednym z ładniejszych jakie mam:) wzajemnie!:*

      Usuń
  4. Pięknie pomalowane oczka. Ja też miałam coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne oczko i cieszę się,że dobrze się bawiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor lakieru - uwielbiam takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały makijaż oka :) do mojej tęczówki nie pasują takie kolory i to mnie dobija ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też w takim średnio, ale lubię takie smoczki chociaż wolę inne kolory. no ale jak sylwester, to zrobiłam się na ciemno;D

      Usuń
  8. Klasycznie, bardzo mi się podoba! I ta soczysta malinka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klasyka zawsze na czasie:) nie wiesz co, dawaj klasyk i już jest super:D

      Usuń
  9. Bardzo fajne pazury :) my z mężem zalegalismy przed tv bo sie pochorowalismy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie dużo ludzi ma grypę albo zapalenie oskrzeli! zdrówka życzę:* pewnie też było przyjemnie:D

      Usuń
  10. Baaardzo fajny makijaż :D Ja w tym roku miałam znacznie mniej okazały :)
    I bardzo ładny róż na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepiękny odcień tęczówki. :) Pozdrawia brązowooka. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie robią wrażenie :) Podoba mi się kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne oczko, kolor paznokci też super!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny makijaż :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie że nie musieliście tego filmu sami oglądać:) paznokcie rzeczywiście superowe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym roku nie mogłam się wykazać... Domówka ze słabym oświetleniem...

    OdpowiedzUsuń
  17. zbiorowo dziękuję za komplementy dot. makijażu i mani:) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, a czemu jesteś po sterydach? wybacz, ale wcześniej nie czytałam Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor lakieru na pazurkach :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pazurki <3 Ja właśnie doszłam całkowicie do siebie po sylwestrze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne oczko jest w nim jakaś taka cząstka tajemniczości... :-)

    Zapraszam do siebie na rozdanie kosmetycznych upiększaczy... :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...