Paczący

sobota, 5 stycznia 2013

DERMOMASK intensywne nawilżenie - recenzja

Cześć Kochane!

Dzisiaj czas na recenzję maseczki, o której wspominałam chwilę temu. Jest to nawilżająca maseczka Dermomask zawierająca 2% Cucumis Sativus, czyli po polskiemu zwykły ogór oraz 2% Vitis Vinifera -  winogrono. Ach to nazewnictwo! Dobrze, że wujek Google pomógł mi je dla Was odszyfrować;)

Producent, którym jest L'biotica pisze, że owa maseczka:
- nie zawiera SLS ani parabenówm
- skutecznie nawilża
- skóra jest nawilżona
- łagodzi podrażnienia


Ja powyższe potwierdzam i dodaję od siebie, że ma lekko niebieskawy kolor i pachnie delikatnie, nie chemicznie. Saszetka 10ml starczyła mi na dwie aplikacje, przy czym nakładałam dość grube warstwy. Nie podrażniła mnie ani nie zapchała. Została kupiona w aptece przez mojego Ukochanego zaraz po powrocie ze szpitala, kiedy to moja cera wołała o pomstę do nieba. Kosztowała równe 4zł. Jak klikniecie, to można dojrzeć skład. Sprawdziła się bardzo dobrze - skóra była ładnie nawilżona i napita ;)
Spotkałyście się z nią kiedyś?

24 komentarze:

  1. gdy moja cera będzie spragniona, na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję , ale jakoś jej jeszcze nigdzie nie dojrzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tej maseczki. Wole kupować większe opakowania maseczek zamiast saszetek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, to moj debiut jesli chodzi o apteczne maseczki. Chcialam ratowac cere i dlatego wyjatkowo postanowilam kupic jakas wlasnie tam:)

      Usuń
  4. Zupelnie nie słyszałam o tej masce. Może dlatego, że została kupiona w aptece, a ja tam kosmetyków raczej nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie kupuje maseczek probkowychm wyjatkowo chcialam wyprobowac cos specjalnego z apteki, pani polecila taka, wiec bylo mi dane wyprobowac wlasnie ta maseczke i nie zaluje;D

      Usuń
  5. Do tej pory nie znałam, ale teraz chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziś muszę zrobić maseczkę nawilżającą.... bo opuściłam się ostatnio w tej kwestii :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena mnie troszeczkę zniechęca... ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam z nią jeszcze do czynienia, ale chętnie wypróbuję :) ogór mnie rozbawił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wielkie fifarafa i uauauiua a to zwykly ogorek;p haha! Tez sie usmiechnelam jak sie dowiedzialam, ze to 2% tralala, to zwykly ogorek;D

      Usuń
  9. no cena średniawa ale wgl marki nie kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena bardzo OK, ale nigdy nie widziałam tej maseczki :( Jak trafie z pewnością wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy o niej nie słyszałam i znając życie jej nie znajdę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dopiero zauważyłam ze jesteś z górnego śląska a tam jest moje rodzinne miasto i mieszkają moi rodzice :)

      Usuń
    2. Tylko moje to ze slaskiem i calym GOP ma wspolnego tyle, co nic;D

      Usuń
    3. Moje poniekąd tez bo jeżeli dobrze wywnioskowalam z któregoś komentarza i jesteś z gliwic to moje rodzinne miasto jest oddalone od Ciebie ok 40km;)

      Usuń
    4. Nie, nie jestem z Gliwic, bardziej polnoc:D

      Usuń
  12. Ja nakładam maski do zwężenia porów ostatnio :) ale nawilżenie również się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O dobrze wiedzieć bo moja cera potrzebuje dobrego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...