Paczący

środa, 9 stycznia 2013

Przekonałyście mnie... Wersja 2.0 okrojona do minimum!

Kochane!

Bardzo Wam dziękuję za tak duży odzew i burę za ilość kosmetyków, które zaproponowałam sobie do wzięcia. No głupiam strasznie!...
Tak więc idą za radami każdej z Was - biorę jednak tylko TO i ani grama więcej, no może jeszcze balsam Lips, który kupię dzisiaj w aptece jak radziła MellodyPortiferole.

 Dzięki Dziewczyny!!! Jesteście strasznie pomocne... Dziękuję KAŻDEJ Z WAS <3 
Proszę o siebie dbać!!!
:*
Ciao!:D

73 komentarze:

  1. od razu lepiej :) równiez używam tego softa z niwei jest cudny...

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeden żel Ci nie wystarczy? :)
    jaka jego pojemność?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście od razu lżej wygląda :D Wracaj do nas szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za szybki powrót do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie martw się- ja mam tak samo: wolę mieć wszystkiego na zapas (później najwyżej zabierają mi nadmiar z szafki- w przypadku większości osób jest odwrotnie!).
    3maj się, buziaki :*
    dziękuję za przemiłe słowa u mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedz, że będziesz jeszcze dziś przed komputerem/laptopem/tabletem, powiedz, powiedz! :D

      jesteś WSPANIAŁA!!! Ty już wiesz, o co chodzi :D :*

      Usuń
    2. Bede:D aj tam wspaniala, ciesze sie, ze doszlo<3

      Usuń
  6. Od razu lepiej :-)Przytulam i daję wirtualnego kopniaka w zadek ;-) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze mna potrzasnelyscie, bo palnelabym glupote;D buziaki:*

      Usuń
  7. Wygląda przyzwoicie :). Powodzenia i wracaj szybko! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mini zestaw wygodniejszy :))
    Czekamy na powrót :D

    OdpowiedzUsuń
  9. według mnie to wszystko zależy od tego, czy będziesz miała do dyspozycji tylko rozpadającą się szafeczkę, czy będziesz mogła trzymać rzeczy również w torbie podróżnej pod łóżkiem... w tym drugim przypadku nie trzeba się aż tak okrajać, w pierwszym przypadku po przygotowaniu wszystkiego sprawdź czy zmieści się na dwóch półeczkach 30x30 ;)
    ale jak już obcinać, to może przelać żel Normadermu do mniejszego opakowania/kupić miniżel w Rossmanie? odliczoną liczbę wkładek bez pudełka? mini pastę do zębów?
    I trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie powiem to wygląda o wiele lepiej ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. No no, trzeba przyznać, że poradziłaś sobie świetnie. Teraz jest o wiele mniej :)

    Trzymaj się ciepko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki w wersji mini - to jest to :) Ja muszę się wzorować - zawsze biorę za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No teraz to wygląda przyzwoicie =)
    trzymaj się cieplutko =*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, w zupełności Cię rozumiem.
    Ja też do szpitala zawsze pakuję się jak na wojnę..
    I zawsze mam ze sobą chociaż tusz do rzęs co by nie wyglądać jak ofiara :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz to wygląda o wiele lepiej i dobrze że udało Ci się wybrać tylko te najważniejsze:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę, że już lepiej,
    wracaj do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  17. Znając siebie też bym nabrała masę niepotrzebnych kosmetyków :)
    Trzymaj się tam i wracaj szybko do nas! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wracaj szybko (ja zawsze w lecie mam więcej kosmetyków niż ubrań ....)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze oprócz chusteczek do podwozia polecam jakieś mokre chusteczki do wyczyszcenia deski w toalecie, żeby nie musieć "wisieć". Mnie się bardzo przydały.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahah teraz jest idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki zestaw w zupełności wystarczy w końcu tez nie zabawisz tam za długo i już! :) masz wracać do domku szybko! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty też dbaj o siebie, i szybkiego powrotu! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny zestaw chyba niczego Ci nie będzie brakować :) Wracaj do nas szybko. Ps. dostałam już paczuszkę , szczegóły na moim blogu. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki za Ciebie i ślę uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie,że blogerki tak sobie pomagają!
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  26. aż z ciekawości zajrzałam na poprzedni post i przeraziłam się ! wow! ile tego! :D teraz zdecydowanie lżej :)

    Carolina Herrera 212, czarne Chloe Intense - ooo, nie znam i nie kojarzę tych zupełnie :D muszę poniuchac przy okazji :)
    Ojj, tak, chciałabym je znowu dostac od Mikołaja, ale to chyba cała rodzina i sąsiedzi musieliby się złożyc a i tak pewnie nie daliby rady... :D strasznie ubolewam nad tym, że są takie drogie, ale dzięki Bogu mogę chociaż spróbowac kupic próbkę, ale tania też nie jest bo 100 zł ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka ilość wystarczy! Z resztą - masz szybko wrócić do nas :*
    Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. i co, chyba wzięłaś odpowiednią ilość? wracaj szybciutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest gites:) starczy wszystkiego az swiat, nie wiem co mi odbilo poprzednio;):*

      Usuń
  29. O tyle zdecydowanie wystarczy :)
    powodzenia i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. podziwiam, że udało Ci się tak zmieścić;D
    clotrimazolum mnie rozbawiło;D - nie żebym sama nie brała;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Szybkiego powrotu do domku i oczywiście zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak już wrócisz cała i zdrowa to zapraszam do zabawy :)
    http://paczajka.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Chetnie... Moze dzisiaj mnie pokroja nawet...;D zobaczymy... Mam nie jesc do 12... Jajks...;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Tralala, ja juz po, teraz akcja zapuszczanie;D

    OdpowiedzUsuń
  35. tyle kosmetykow na sto procent Ci starczy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta wersja jest zdecydowanie lepsza, same niezbędne rzeczy.:) Życzę szybkiego powrotu, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja uwielbiam synergen tylko jakoś nie mogę znieść ich kremów do twarzy :P ale masz dużo dobroci mam taki sam pilniczek jak Ty hihih ;* Pozdrawiam zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wersja powinna w pełni wystarczyć ;) Szybkiego powrotu ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę szybkiego powrotu :)
    krem Nivea jest według mnie najlepszym i najbardziej uniwersalnym przyjacielem skóry

    OdpowiedzUsuń
  40. ale dużo kosmetyków :D ja się ograniczam zawsze do jeszcze większego minimum bo jestem leniwa :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak mi za chwilę nie napiszesz jak się czujesz, to Ci skopię tyłek!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze strachu o moj biedny tylek wlasnie wysmarowalam Ci maila... Enjoy, bo dlugawy;D :*

      Usuń
  42. Zostałaś otagowana http://modnania.blogspot.com/2013/01/otagowana.html
    Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. W wolnej chwili zapraszam na TAGa :)

    http://polish-my-nail.blogspot.pt/2013/01/versatile-blogger-to-ja.html

    Wracaj do nasz szybko!

    OdpowiedzUsuń
  44. W piateczek, Kochane moje, w piatunio albo w sobote:):*

    OdpowiedzUsuń

  45. Zostałaś nominowana do Liebster Award.
    Szczegóły na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...