Paczący

piątek, 4 stycznia 2013

Dziś fiolety!

Cześć moje Kochane!

Dzisiaj zmalowałam sobie taki oto makijaż, głównie oka:
Fiolet, to mój ukochany kolor! Połączyłam go z odrobiną różu, fioletowym i czarnym eyelinerem i wyszło takie cuś. Jestem zadowolona, bo nie latam z łysymi powiekami, chociaż nigdzie nie wychodzę z obawy przed przeziębieniem. Wszyscy chorzy a podobno gdzieś w Bielsku nawet świńska grypa, na którą choruje też personel jakiegoś szpitala. Czyli grubiańsko! Dbajcie o siebie koniecznie!

Do zrobienia użyłam takiego oto zestawu kosmetyków, które prawie nie mieszczą mi się na stole:
Hakuro H50 w połączeniu z mineralnym podkładem AM, to jakaś istna bajka. Moja skóra jest idealna!
Bronzer mam z Vollare, nołnejm biała kredka pod łuk, tusz - akurat Chanel, wypróbowałam bazę e.l.f.
(o niej innym razem), czarny eyeliner Miss Sporty, fioletowy z Beauty UK, rozświetlacz z Wet'nWild, paletka Sleek BadGirl, OSS, Technic Electric i fiolet Inglot nr 375. Na ustach tylko masło waniliowe z Nivea. Całość prezentuje się tak.
w tle łyżeczka, HAHA!
Później pokarzę Wam moje paznokcie, bo użyłam też Seche Vite po raz pierwszy...
No to do później, zmykam na obiadek:)

Buziaki i dzięki, że czytacie i tak licznie komentujecie!!!
To dla mnie mega ważne!!!

57 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Olaboga, dzieki wielkieeee!:* strasznies mila, co chcesz?!;D

      Usuń
  2. uwielbiam fiolety! i na paznokciach, i ubraniach, ale...boję się fioletu na powiekach: ktoś kiedyś powiedział mi (albo przeczytałam?), że podkreśla zaczerwienienie oczu- Twój makijaż tego NIE potwierdza!
    znam ten ból, też muszę unikać przeziębień:/
    zdrówka po raz n-ty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trza uwazac, bo moze podkreslac siniaki pod oczami, ale od czego sa korektory?:) dzieki Kochana po raz n-ty! A ja cios wiem a nie powieeem;)

      Usuń
    2. co wiesz, co??? ale mnie zaciekawiłaś!!! :)
      robię zdjęcia Sony alfą 550 mam ją od listopada i dopiero się oswajam :) (albo bardziej nie "się" tylko "ją" haha :)
      dostałam statyw i jestem w 7mym niebie- mogę robić zdjęcia obydwóch rąk=dzięsieciu paznokci na raz! :D

      Usuń
  3. Pięknie i promiennie wyglądasz :) cud malina :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho hooo fiuu fiuu nie no laska - pięknie - buzial jak baby face:) pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, to zasluga Hakurszczka polaczonego z podkladem AM! Po raz setny napisze, ze polecam:):*

      Usuń
  5. Twój uśmiech przyćmiewa ten makijaż nie moge sie skupić i musze sie uśmiechać ;) tez bardzo lubie fiolety, bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fiolet w makijażu, ale dla mnie jednak musi być mocniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten Inglot nie jest taki ciemny, dodatkowo roztarłam może nawet ciut za bardzo:) ja uwielbiam każdy odcień fioletu:D

      Usuń
  7. Ładnie Ci w takim delikatnym fiolecie :)
    I muszę powiedzieć, ze masz boski zestaw paletek *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. no masz trochę tych paletek ze sleek :)
    makijaż rewelacyjny :)
    ja co prawda w fioletach nie za bardzo pasuje, za to Tobie jest w nich ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze mam Storm, to była moja pierwsza, ale dzisiaj z niej nie korzystałam;)

      Usuń
  9. Wow makijaż idealny! Pięknie dobrałaś kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie się cieszę, że Ci się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam fiolety!:) Ładnie się prezentuje kolorek.
    Tak.. świńska grypa...wystraszyłam się.
    Mam zapalenie krtani i ostre zapalenie oskrzeli. Muszę się podkurować i za chwilkę ląduję w łóżeczku z kubkiem herbaty.
    Pozdrawiam, życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam fiolety - wyglądasz świeżo i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie nie przepadam za fioletem, za to w makijażu uwielbiam :)
    A Tobie wyjątkowo ładnie w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam fioletowe makijaże, ale ten jest wyjątkowo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż i co najważniejsze, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz cudną paletkę, i właśnie strasznie Ci fiolet pasuje, super wyglądasz, kocham ten kolor! obserwuję oczywiście i jestem 400 osobą na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, stuknęła mi 400:) dzięki, cieszę się:* fiolet tak ma, że do niebieskich patrzałek pasi, tak samo jak pomarańczka, którą też lubię, ale jednak co fiolet, to fiolet;)

      Usuń
  17. śliczny makijaż :) a ja pod Twoim wpływem kliknęłam wczoraj pędzel Hakuro i nie mogę się doczekać paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie czuję się winna, będziesz zadowolona i jeszcze flaszkę mi postawisz;) huehueheuhue- smiech Kacpra Boskiego...:D

      Usuń
  18. Ładna rzecz, lubię fioletowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również lubię fiolety :) Da się nimi pięknie cieniować powiekę i efekt jest zawsze ciekawy :) Ale ale, jakie Ty masz piękne brwi :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba Twój makijaż. :) Który podkład Anabelle jest najjaśnijeszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojęcia nie mam, na Wizażu właśnie czytam, że chyba beige light i natural light, ale odsyłam Cię do posta Blaubeere: http://blaubeere-blaubeere.blogspot.com/2012/11/annabelle-minerals-podklad-mineralny.html

      Usuń
  21. ślicznie, moje ulubione kolory! piękny masz uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie ;) Fiolet rozświetla Ci oczka :) Zazdroszczę Ci tych paletek ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Super makijaż :) Na co dzień. Prosto i z klasą i tak lubię :) I w końcu trochę koloru w zimie ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz, ja tam się nie dopatrzyłam żadnych twarzowych niedoskonałości- chciałabym mieć cerę w takim stanie, jak Ty teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. powiedz mi ta paleta Technic Electric jest dobra bo mnie kusi zeby kupiac:D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...