Paczący

piątek, 4 stycznia 2013

NOTD - znów Priti NYC - 331 Petunia

Witam Was ponownie!

Jak obiecałam wracam jeszcze dzisiaj, tym razem z pazurami. Mam ten lakier Priti NYC już od jakiegoś czasu, ale dzisiaj użyłam go po raz pierwszy. Jest to widoczny na fotkach poniżej odcień czerwieni o śmiesznej nazwie Petunia i numerze 331. W butelce wygląda jakby inaczej niż na paznokciach, co mnie trochę dziwi. Jednakowoż uwielbiam te lakiery! Opis jednego z nich możecie zobaczyć u tamit24, która wygrała u mnie konkurs na Andrzejkowy mani, a nagrodą była ta cudowna malina. Zobaczcie jakie piękne zdjęcia i przeczytajcie jej recenzję. Zgadzam się w 100%.
Petunia wygląda tak, patrzcie na butelkę na pierwszym zdjęciu, bo to jest bardziej ten kolor niż na paznokciach, nie wiem dlaczego... może kąt jakiś inny, czy cuś.
z lampą
przy świetle sztucznym + lampa
Na górę nałożyłam Seche Vite a na skórki oliwkę z Eveline, którą strasznie lubię!
Seche Vite w przypadku tych lakierów nie jest mi zupełnie potrzebny, bo one tak szybko schną, że na prawdę taki top jest zbędny! Ale sam w sobie Seche Vite fajnie nabłyszczył go dodatkowo i wysechł błyskawicznie! Z ciekawości, o ile wytrzymam, zobaczę ile dni wytrzymają końcówki zanim się zaczną wycierać. Jestem zadowolona z zakupu tego topu i nie mogę się doczekać aż przetestuję go z innymi lakierami! Jest go dużo, bo 14ml, zapłaciłam około 24zł, ale myślę, że jest bardzo wart swojej ceny. Pędzelek średniej wielkości, zupełnie wystarcza na paznokcie mojej szerokości dwoma ruchami. Póki co mocno polecam wypróbować chociaż z ciekawości :)

Ścisk, ścisk, mlask, mlask :*

51 komentarzy:

  1. Ulala! Jaki ładny kolor!:) Szukam czegoś podobnego, chociaż na razie muszę się wstrzymać i zrobić coś z paznokciami, by ten lakier jakoś na nich wyglądał. :)

    Cmokam:* ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor :). Też lubię tą oliwkę :D. Niedawno uświadomiłam sobie, że pachnie gumą Donald O.O (a przynajmniej tak mi się wydaje)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie muszę sobie kupić tą oliwkę z evline :)
    lakier mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor! taki intensywny, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze kupic seche :) kolor lakieru piękny uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor lakieru naprawdę piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie dziękuję za olinkowanie :D
    czuję się zaszczycona :*

    te lakiery są niesamowite- ja moją malinką poprawiam sobie humor.
    Cud-malina na paznokcie i humor od razu lepszy, a energii więcej :)
    zdradź mi, gdzie kupujesz te lakiery?

    piękna ta Petunia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co Kochana ma! cieszę się, że Ci się podoba! kupiłam w TkMaxxie dwa zestawy za jakieś 40zł, przy czym jeden w sieci kosztuje ponad 40;) interes życia!!!:D

      Usuń
    2. o jejkju!!!
      kiedy ja się zorientowałam, że w TkMaxxie można dostać superlakiery w śmiesznej cenie, zostały już same resztki... :(

      Usuń
  8. Nie spotkałam tego lakieru jeszcze, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko z nimi, chyba nie spotkasz:/ możesz wejść np. na shopmania.pl albo jakieś inne ceneo.. na allegro nie widzę:/

      Usuń
    2. Będę szukać! :) Lakierów nigdy dosyć ;D

      Usuń
  9. Świetny odcień ! Też mam tą oliwkę, a seche vite dopisałam do listy zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. klsyczna piękna, a seche mam na liście zakupów, masz jakieś sklep internetowy godny polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklep nie, ale mogę Ci dać namiar na tego sprzedawcę jeśli chcesz:)

      Usuń
  11. piękny kolor! żałuje , że nie kupiłam jak były w Tk maxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żałuj, ja byłam po nie dwa razy:) a cena śmieszna... jeden w sieci kosztuje około 40zł a ja za dwa zestawy po 6 lakierów tyle dałam:D

      Usuń
  12. Ładny kolor wyszedł :)

    A tę oliwkę muszę sobie koniecznie kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor. Bardzo ładny odcień, ale nigdzie nie spotkałam tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są dostępne tylko w sieci:/ ja swoje kupiłam okazyjnie w TkMaxxie:)

      Usuń
  14. Kolejny dzisiaj post z czerwonymi pazurkami komentuję. Dla mnie czerwień to kolor numer 1 na pazurkach =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze fiolety wszelkiej maści:) wsjo, wsjo, wsjo mogłoby być fioletowe!<3

      Usuń
  15. Ładny kolor , bardzo lubię czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi sie ten kolor, jest taki żywy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny soczysty kolor :)
    Tak sie czaje na tego seche ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta czerwień :) Nie mogę się doczekać aż zacznę malować swoje pazury jak odrosną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też muszą odrosnąć:/ nie cierpię takich krótkich, dobrze, że chociaż są w miarę równe..

      Usuń
  19. Albo mi się wydaję, albo w buteleczce wyglądał na ciemniejszy?
    Mimo wszystko efekt bardzo ładny, uwielbiam czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładna czerwień:) swoją drogą i ja muszę się skusić wreszcie na Seche Vite:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszelkie odcienie czerwieni są u mnie zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny kolor, brakuje mi takiego w moich zbiorach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna, intensywna czerwień. Nad Seche Vite zastanawiam się od dawna. Jak skończę mój obecny top z Nail Tek, to pewnie kupię SV do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a ja topu z NT nie mialam. Jakas baze kupilam i jest ok...:D

      Usuń
  24. Bardzo ładna czerwień, mam bardzo podobny lakier co prawda z innej firmy ale efekt niemal identyczny. Intensywne czerwienie mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj maja! Nie wazne jaki i za ile, wazne jaki kolor!:) ja uwielbiam zamienniki wszelkiej, tanszej, masci:D

      Usuń
  25. Świetny kolor lakier,masz śliczne paznokcie.Co do odzywki,którą wczoraj opisałam na moim blogu,bardzo polecam,jest rewelacyjna,i do tego wzmacnia paznokcie,które po użyciu się nie łamią,ani nie rozdwajają.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Kochana do pieknych to im bardzo daleko, bo sa za krotkie, ale dzieki za mile slowa! Rowniez pozdrawiam i ciesze sie, ze podoba Ci sie ten kolor!:*

      Usuń
  26. Cudowna czerwień - choć moje ulubione czerwienie to Russian Roulette Essie i czerwień od Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurcze, wszędzie Sache vite, jak go nie spróbuję w tym miesiącu to uschnę z zazdrości;P

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...