Paczący

niedziela, 6 stycznia 2013

Siostrzany weekend :D

Cześć Kochane!

W weekend odwiedziła mnie Siostrunia spod Warszawy ze swoją córą i urządziłyśmy sobie babskie spotkanko:) Dostały trochę ubrań, kosmetyków, były makijaże, malowanie paznokci i bawiłyśmy się świetnie! Jak to babeczki :D
W sobotę zmalowałam mojej Siostruni coś takiego:
Lakier oczywiście wyniosła ze sobą, a jest to MNY 552, który pokazywałam Wam TUTAJ. Na górę SV, który świetnie go nabłyszczył i nic nie odprysnęło ani się nie wytarło nawet o milimetr.
Pojechała w nich dzisiaj do domu. 
Dzisiejszy makijaż był nieco inny, ale też dość delikatny. Kolejna maniaczka fioletów zażyczyła sobie tego z Miss Sporty (106 Wild), który też już siedzi pod stolycą w tym momencie.
Sobie natomiast zrobiłam paznokcie w dwóch, równie jak fioletowy, ulubionych kolorach: czarnym i złotym. Ambitniejszej weny nie miałam, ale podoba mi się! ;) Dobrze, że to nie zęby i odrastają po tym, jak się je tak krótko spiłuje... No to czekam... :D
czarny Miss Sporty nr 080, złoty - ukochany Wibo nr 5
Tyle na dziś, mój makijaż nie jest spektakularny, więc nie wrzucam, poza tym, wiecie... mówią na mnie ostatnio "chomiczek" ;D LOL...!

Pozdrawiam!

36 komentarzy:

  1. Kurczę, jesteście totalnie inne :) Już pomijając kolor włosów :) W życiu bym nie powiedziała, że jesteście siostrami :)
    Ja również bardzo lubię połączenie czerni i złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę kogoś pomalować! Ale mój Ukochany chyba się nie ucieszy...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaz - w moim stylu, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam mieć siostrę. :D cóż, młodszego brata to ja raczej nie pomaluję.. :(:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jak będzie spał:) ja tak kiedyś zrobiłam ze szwagierką i pomalowałyśmy jej bratu paznokcie u nóg na czerwono jak spał po Wigilii. rano zmywał spirytusem, bo nie mieli zmywacza:/ i udało się! a mężulowi zrobiłyśmy makijaż. trza więcej pić!

      Usuń
  5. ehh, ja zawsze marzyłam o siostrze- a mam tylko przyrodniego brata, który pomimo że mieszkaliśmy razem, traktował mnie jak obcą :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja siostra bardzo przypomina mi Ginnifer Goodwin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam jej, ale weszlam na filmweb i nie widze za bardzo podobienstwa;)

      Usuń
  7. Nie mam rodzeństwa i czasami żałuję, że nie mam, ale takiego starszego, żebym mogła się od nich czegoś nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Cie Rodzice urzadzili;) teraz chyba juz po ptokach... Jak myslisz?;)
      Ja tak na sprobowanie zawsze myslalam jakby to bylo miec jakiegos brata albo jeszcze kogos mlodszego od siebie.:*

      Usuń
  8. Nie mam rodzeństwa niestety ! : ( I już raczej opcji nie ma , bo moi rodzice uważają że po 40 już nie ma co .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama miala prawie 43 lata jak ja sie urodzilam;p tylko teraz to sie im pewnie nie chce bawic w pieluchy itp. A poza tym mowia, ze lepiej wczesniej... Moze jak ladnie poprosisz, to Ci 'zrobia' braciszka albo siostrzyczke:D

      Usuń
  9. I ja też jedynak buu:( psu najwyżej mogę pomalować pazurki :)) bardzo mi się podoba Twój mani - skopiuje sobie aczkoliwiek nie jestem pewna finalnego efektu:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja Siostra ma świetny uśmiech :)
    uwielbiam takie babskie weekendy- niestety, siostry u mnie brak, ale przyjaciółki/kuzynki/mama (nawet!) nadrabiają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę relacji z siostrą, ja mojej prawie nie znam i nie mam kontaktu. przyjaciółki zresztą też nie mam ;-p bo nie dogaduję się z kobietami jakoś super. A co innego kilka koleżanek a co innego siostra albo przyjaciółka od serca :)
    Te ostatnie paznokcie Twoje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma to jak babskie spotkania... również je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne połączenie kolorów - super fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mnie się ten fiolet na powiekach siostry :D Siostra to fajna sprawa mimo, że moja młodsza o 7 lat zaczyna gadać jak człowiek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczy piękne, paznokcie piękne i siostra też piękna! Zazdroszczę "miecia" siostry, kocham mojego brata, ale to nie to samo... ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...