Paczący

środa, 2 stycznia 2013

WYNIKI ROZDANIA - eSz eSz, czyli aż sześć szczęśliwych wygranych!

Cześć Kochane!

Trochę Was pewnie zdziwię, ale co tam! Ponieważ dużo się Was zgłosiło do mojego rozdania, postanowiłam wylosować aż trzy zwyciężczynie. Jedna zdobywa kosmetyki widoczne poniżej:

Od razu przechodzę do tego kto to taki:
Jej zgłoszenie pełne niedowierzania, a tu proszę:

Osoba numer dwa wygrała niespodziankę:
Zgłoszenie:
I trzecia szczęśliwa osoba również z nagrodą niespodzianką, to:
Dodatkowo postanowiłam nagrodzić jakimiś symbolicznymi pierdółkami trzy moje najbardziej aktywne komentatorki, którymi są:
Tak więc dzisiejszymi szczęśliwymi, przynajmniej tak mi się wydaje, osobami są kolejno:

Nagrody są mniej więcej takie - wszystko nowe i nie używane, poza swatchem mata z Manhattanu, to od razu mówię.








Nad resztą jeszcze myślę - coś tam Wam powkładam ;)
Dziewczyny, wysyłam Wam powiadomienie na maile i czekam na Wasze adresy!!!
Mam nadzieję, że się cieszycie. Postaram się wysłać jak najszybciej!!!
Buziole :*

36 komentarzy:

  1. Łe jery :) nawet nie zdawałam sobie sprawy, że tyle u Ciebie gadam :D Dzięki piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje Wygranym :)
    i pomyśleć, że zabrakło mi 3 komentarzy... !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic się nie przejmuj! nie brakło Ci nic, wybrałam trzy pierwsze i już:)

      Usuń
    2. ale i tak niezła ze mnie gaduła :D
      :*

      Usuń
  3. Wow =) Ale super, dzięki wielkie. Zaraz wysyłam maila =D No i jak miło rozpoczął się ten rok

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę jak Nowy Rok fajnie się zaczyna:)Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:)nawet mnie kawałek widać na monitorku:)hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane, to ja dziękuję, że ze mną jesteście!:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dziewczyny :)
    Rainy girl is me tobie życzę wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku - spełnienia marzeń, miłości i wiele pozytywnych chwil w życiu, aby nowy rok był 100 razy lepszy od poprzedniego :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Noworoczna niespodzianka, dzięksior:*

    OdpowiedzUsuń
  10. a byłam tak blisko :/
    Gratuluję zwyciężczyniom :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej no nie wierze :) wchodzę na mojego bloga po długiej nieobecności a tu taka miła niespodzianka :D dziękuję bardzo. Już śpieszę z odpisywaniem na emaila :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję =) bardzo podoba mi się nagroda.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...