Paczący

niedziela, 27 stycznia 2013

Jest niedziela, więc niech wszystko będzie z innej parafii

Hej moje Kochane Dziewczynki!

Prawie od samego rana kombinuję ze zdobieniami na paznokciach i muszę przyznać, że pomysłów mi nie brakowało. Tak samo jak środków w tym celu użytych. Jaki kolor dominuje? Haha, pytanie retoryczne:D 
Uświadomiłam sobie przy okazji ile różnych odcieni fioletu mam w mojej szafeczce na lakiery. I w ogóle ile lakierów - kiedy ja to zużyję? Chyba będę się musiała z kimś podzielić... Może z Wami? ;) Znacie jakąś potrzebującą blogerkę, która ma mało lakierów i mnie odciąży? ;D
Dobra koniec pierdół! Teraz czas na efekty moich porannych wypocin:



Użyłam: 
- jako baza standardowo Evka 8w1
- Wibo Glamour nr 5
- granat Wibo nr 18
- złoto Wibo nr 453
- lila Wibo 328
- delikatny fiolecik Miss Sporty jw.
- ukochana oliwka do skórek od Evki
- matujący topper z Essence
- płytka b27 od Pani Domu na zakupach, tak samo jak te farfocle, które wygrałam u Niej jakiś czas temu ;)
-sonda z grubą kulką

Nie za dużo tego wszystkiego?! 
Nieee... :D

34 komentarze:

  1. Ze mną możesz się podzielić, z chęcią coś przygarnę :)
    Najlepszy środkowy paznokieć :>

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podobają mi się, nie lubię takiego eksperymentowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam slownie jeden lakier ;-) a twoje pazurki super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny efekt - chociaż troche z tym roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szalejesz ;)
    Podziwiam zapał i chęci, osobiście jestem chyba zbyt leniwa, żeby tworzyć takie wzory :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego, sporo ;)
    Ja jednak preferuję klasykę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaa mam mało lakierów :) każdy bym przygarnęła :)
    Widzę, że zmiana szaty graficznej nastąpiła, ładnie :)
    A Twoje pazurki efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię taki mix choć rzadko robię kolorowy mani

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnei za dużo się tu dzieje na pazurkach ;)
    spodobał mi się ten złoty lakier z wibo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pazurki :) Jakoś ostatnio strasznie podobają mi się wszelkie odcienie niebieskiego na paznokciach ;) Ja obecnie posiadam na swoich jedynie pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie coś przygarnę:)

    a co do wzorków są super, zwłaszcza kropeczki i cięta folia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam mało :P Podczas przeprowadzek pogubiłam ;). Ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Granacik cudowny :)
    widze że i zmiany w szacie bloga zaszły całkiem powazne :D
    podoba mi się ten deszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że szalejsz -zmiana szaty graficznej bloga i absolutne szaleństwo na pazurkach z motywem przewodnim jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale roboty
    1 Najbardziej lubię ten najmniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. :D uwielbiam takie eksperymenty! to mani dla kreatywnie niezdecydowanych :)
    palec serdeczny wymiata- taki mani wchodzi na listę 'do wykonania'.

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny matowy fiolet!
    ja czasem też mam czasami ochotę się tak wyszaleć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się wreszcie muszę skusić na płytki choć w moim przypadku umiejętności w dziedzinie malowania paznokci są wręcz znikome....

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem trzeba zaszaleć i dać się ponieść fantazji :)
    Kropeczki są rewelacyjne -bo ja w sumie uwielbiam kropeczki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w życiu by mi się nie chciało mazać każdego paznokcia inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. No co Wy, ludzie tak robią, nic w tym dziwnego ;D :p

    OdpowiedzUsuń
  22. w tym szaleństwie jest metoda!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...