Paczący

piątek, 25 stycznia 2013

Już jestem i zaczynam od TAGów;)

Hej Kochane!

Już od paru godzin jestem w domku i cieszę się niezmiernie. Czekał na mnie nowy laptop, w kolorze różowym, mój stary ma już ponad siedem lat i się wieszał, więc niespodzianka miła, ale i praktyczna. Dodatkowo na stole czekała cudna paletka z Sephory Color Pop-Up Store, jakby co, pokażę jutro:)

Teraz czas na odpowiedzenie na dwa TAGi
Pierwszy, to Versatile Blogger, do którego zostałam nominowana przez Modną Anię;), Ewlyn oraz aShę
Każdy blogger powinien:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Więc oto 7 faktów dotyczących mnie:

1. Jak się okazało ostatnio jestem bardziej optymistką niż pesymistką, co niezmienrnie mnie zdziwiło.
2. Bardzo pokochałam blogowanie, zwłaszcza o ukochanych kosmetykach, których mam sporo... ;)
3. Uwielbiam pisać, kiedyś nawet wiersze;)
4. Niedługo będę urządzać wnętrze naszek hacjendy i przygotowywać się do wyprowadzki z 20m-kawalerki  do 130m-domu. Can't wait.
5. W ramach radości z szybkiego powrotu do zdrowia wybieramy się na wycieczkę do Nowego Yorku, póki co w planach, ale i tak cieszy:)
6. Chciałabym żebyśmy już niebawem zostali rodzicami.
7. Boję się i nienawidzę pająków!

Wybaczcie, ale nie chce mi się nikogo nominować. Zapraszam wszystkich chętnych.

Teraz drugi TAG, który co prawda już robiłam - Liebster Award - ale tym razem zostałam nominowana przez tą Blogerkę.

Oto jej pytania:

1. Dlaczego blogujesz?
Kiedyś tylko czytałam blogi aż w końcu stwierdziłam, że skoro mam dość dobry aparat, to mogę sprawdzić jak pójdzie i mnie to pokazywanie kosmetyków, które tak kocham;)

2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Zdecydownie fioletowy, czarny,szary, biały, beżowy

3. Masz komputer czy laptopa?
To przecie to samo;) Ale mam laptopa.

4. Mieszkasz sama czy z rodzicami?
Z moim najkochańszym Mężydełkiem:)

5. Wolisz kota czy psa?
Tylko psa!

6. W co się najczęściej ubierasz?
Jeansy, top, bluza albo jakaś narzutka

7. Pracujesz czy studiujesz?
Pracuję, chociaż teraz mam przerwę.

8. Jakie lubisz kwiaty?
Kocham konwalie, bez, róże, chabry, stokrotki

9. Uzywasz eyelinera?
Strasznie często!

10. Jak często robisz zakupy kosmetyczne?
J.W.

11. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? 
Placki ziemniaczane, frytki, spaghetti Taty i moje, pizza, kebab z jednego miejsca w moim mieście, bigos, pierogi, supli, krokiety, 'dewolaj', stroganow, bogracz, kluski śląskie, zrazy/roladki/owijanki/zawijańce.
Mmmm, aż zgłodniałam;)
Tyle, do jutra, dajcie odsapnąć i jutro wracam pełną gębą:*

Dzięki za wszystko Kochane moje, za każde Wasze dobre słowo!

Ściskam mocno!!!
Wasza,

30 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że wróciłaś do nas! Stęskniłam się! :** Czekam na kolejne notki i zazdroszczę RÓŻOWEGO laptopa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra wiadomość, że jesteś w domku. Trzymaj się ciepło:-) I zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się z Twojego powrotu i czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jesteś :)
    Zazdroszczę planowanej wycieczki do NYC i powodzenia w nr.6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczne te fakty o Tobie :) Aż mi się ciepło na serduszko zrobiło jak je czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy Jork to moje marzenie.
    Cieszę się, że wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się, że jesteś i w dobrym nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoho, świetne prezenty na Ciebie czekały :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mezydelkiem jak to pieknie brzmi a z pajakami no coz high five :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie z kolei "Marecki" też mi się zawsze podobało:):*

      Usuń
  10. A zabierzecie mnie do NY? :< pliiiiiis. :D :* <3

    OdpowiedzUsuń
  11. btw. mam tu konto! ^^ wlasnie sobie je ogarniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowy laptop! Mój umarł i pewnie niedługo będę poszukiwała następcy..
    NY :) rewelacja! trzymam kciuki za wyjazd. Stany są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że już jesteś...teraz jest czas na maksymalne rozpieszczanie...hacjenda woww:)

    OdpowiedzUsuń
  14. :D :D :D
    jesteś! ale się cieszę :)
    z Twoich planów i lepszego zdrówka też!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój laptop też już ledwo zipie ;)
    Ja także panicznie boję się pająków, masakra z tymi stworami.

    Fajnie, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Asusa udało nam się "wyrwać" za 1500zł, potaniał sprzęt, skuś się;)

      Usuń
  16. też mam różowego lapka :) tzn. w sumie ma teraz go mój chłopak, ale siostra pożyczyła mi swojego- również różowego malucha:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze Cię "widzieć" :)
    I oczywiście, jak najbardziej, rozumiem Twoją ekscytację wyprowadzką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też chciałabym się już przeprowadzić do swojego domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego Ci niezmiernie życzę, aby stało się to jak najszybciej!:*

      Usuń
  19. Nowy Jork? fiu fiu! tylko zrób dużo zdjęć i podziel się nimi na blogu!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...