Paczący

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Magic Visage Glamour - liliowy lakier z Netto

Witajcie Dziewczyny!

Co ja z tym fioletem? No kocham po prostu! Dlatego jak zobaczyłam go w sylwestra u nowej dziewczyny Szwagra, od razu się nim zachwyciłam - wariatka mi go dała wczoraj! Kupiła go w  markecie Netto, nie wiem za ile, ale mówi, że taniutki. Podobno jakaś ichniejsza marka - Magic Visage Glamour - 12ml, kwadratowa buteleczka zalatująca trochę jakby Illamasqua albo nawet i Chanel'em - nie pogadasz! Nie znalazłam numeru, ale jest nr serii, tylko po co Wam? Oto i on:

z lampą
światło dzienne
użyty arsenał: baza NailTek, główny zainteresowany, top SV i ukochana oliwka do skórek
Mnie się baaardzo podoba - cóż, w końcu odcień fioletu (*zboczeniec!)

Nie za mdły dla Was? 
Jak uważacie? 

56 komentarzy:

  1. w Netto mówisz.. będę musiała rzucić okiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno, ale mnie tam za daleko.. możesz poszukać u siebie;)

      Usuń
  2. Idealny na lato.
    Będzie się pięknie komponował z delikatną opalenizną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również Kocham fiolety na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam za fioletem nie przepadam, zwłaszcza majtkowym :P A Netto mam na dalekich obrzeżach miasta, właściwie na wsi przylegającej do miasta...Szkoda, bo fajne mają tam produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty fakt, świetne spostrzeżenie! majtki to jest to!:D

      Usuń
    2. takie białe zafarbowane od przypadkowo zaplątanej rzeczy w innym kolorze.. bleh;D

      Usuń
  5. Miałam bardzo podobny ale z innej firmy:)
    Odpowiedziałam na twoje pytanie u mnie na blogu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo fajny! Ja w netto widziałam tylko ze złotym i srebrnym brokatem :-P ale przjrze się dokładniej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ręce nie wyglądają najlepiej w takich odcieniach - kolor fajny na lato

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny. Jednak ja ma "krótką" płytkę i wolę ciemniejsze lakiery na swoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki śliczny lawendowe mydełko!!! piękny jest :) wszędzie można znaleźć perełki- trzeba tylko szukać :D
    lubimy fiolety, oj lubimy...! :D
    Twoje paznokcie są piękne!!! swoich nie oddam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. W lecie na opalone stópki super =) teraz preferuję ciemniejsze kolory (a od wczoraj na pazurkach fiolet, tylko ciemny =P)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek z tej samej firmy mam różyk i się dobrze sprawuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo ładny, podoba mi się :) Uwielbiam fiolety na paznokciach :D

    A jak się u Ciebie SV spisuje? Nie ściąga Ci lakieru z końcówek paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie! Nakladam go praktycznie zaraz po lakierze, nawet nie czekam dlugo! Nic sie nie dzieje, jestem mega zadowolona!

      Usuń
  13. dla mnie troszku za jasny, ale pewnie też są inne kolorki dostępne. Pozdrawiam maniaczko fioletu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam fioła na punkcie fioletu, więc jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie piękny :) Choć zostawiłabym go na wiosne ;) W takim wypadku podreptam niedługo do netto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor bardzo przyjemny!:) Te lakiery jednak bez top coat nie wytrzymują długo na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale na gore dalam Seche Vite i wlasnie skonczylam szorowac lazienke u rodzicow i zupelnie NIC nie odprysnelo. Nie mialam rekawiczek!

      Usuń
  17. bardzo ładny odcień:) u mnie teraz na paznokciach króluje mocniejszy fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor tego lakieru, wiosenny!:D

    Tak sobie siedzę tu u Ciebie, czytam co tu nabazgroliłaś pod okienkiem komentarzy i myślę: jak mogłaś zabronić autopromocji? Nie wiesz, że trzeba pomagać?:P Zwłaszcza takim zdołowanym, jak ja? Nikt mnie nie odwiedza, słabo mi idzie, ej no ale weź mnie poobserwuj.
    Hehe, całusy:*

    P.S. Piłam tylko gorącą czekoladę - bez dodatków. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanowię się.. Może do blogrolla Cię jeszcze dodać, hę? Zachciewa się! W dupsku się poprzewracało chyba!:p :*

      Usuń
    2. Of kors. Jeszcze pytasz?:D Moje dupsko ma się dobrze - tylko trochę mu się urosło... znowu. :P

      Dobranoc!:*

      Usuń
    3. Chyba trzeba Ci w nie kopsiura zasadzic, bo na pewno pieprzysz teraz jak potluczona! Zarlo sie za duzo w Swieta, to tak jest. Pochodzisz teraz grzecznie do szkolki, dorwiesz Chodakowska i juz!:p oj, Glupolu:*

      Usuń
  19. Zdecydowanie wolę takie jasne pastele niż ciemne kolory który zmniejsza optycznie płytkę paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za takimi jasnymi kolorami na paznokciach. Jestem zbyt blada do takich odcieni :-) Niemniej, kolor bardzo przyjemny :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor, choć staram się nie sięgać po takie kolory, bo mam do nich uprzedzenie ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. taki kolor w moim przypadku będzie idealny na lato :) lecę do Netto, baj !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do lata jeszcze troszku, ale lec, lec, tylko zebys znalazla...;)

      Usuń
  23. rzeczywiście piękny, pastelowy kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie sliczny! chociaz sama wole ciemniejsze paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. absolutnie nie jest zbyt mdły. pastele to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest piękny a nie mdły :D Też chciałabym mieć taką dziewczynę szwagra :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ta lawenda, mam podobną w sypialni na ścianie, a lakier niemal identiko z Avonu. Jednak nie daje tak spektakularnego efektu! nie wiedziałam, że w netto są lakiery, w ogóle to nawet jeszcze nie byłam w netto:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sciane tez fajny;) ja do Netto mam nigdy nie po drodze! Ogarnelas juz 'etui na plyte CD'?:p

      Usuń
  28. Czy to jeszcze lila czy już lawenda (a kogo to )- śliczny)

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy ma swój kolor ulubiony :D i akurat Ty masz zboczenie na fiolet!!! :DD
    Ja osobiście uwielbiam koral na paznokciach (; ohh ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  30. miałam kiedyś cienie z tej firmy i jeden kolor byl tak boski, ze do dzis nie moge znalezc zadnego odpowiednika, a niestety juz ich nie sprzedaja.

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie się podoba, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam 3 lakiery tej firmy - wszystkie trzy do zdobienia paznokci. Jak na razie nie odwazylam sie ich uzyc, odstrasza mnie strasznie intensywny zapach farby :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...