Paczący

środa, 30 stycznia 2013

NOTD - duokolor ze złotymi kropkami

Dziewczyny!

Dzisiaj mani jak w tytule: Dwa kolory - Depend nr 299 z Cubusa (przynajmniej w moim są - mnóstwo kolorów do wyboru przy kasie za 9,99/szt albo 14,99 za dwa, wtedy wychodzi po około 7,50/sztuka - im więcej par, tym niby taniej, ale jak na tą pojemność - 5ml, to uważam, że i tak sporo...) drugi to błoto z Miss Sporty o numerze 415, kropki powstały dzięki uprzejmości sondy i lakieru Wibo Glamour nr 5. Na samą górę został "rzucony" przyspieszacz-wysuszacz-nabłyszczacz SV. Et voila! - oto efekty:
Ta jak się zdziwiła...

Misioo Was pozdrawia :*
Depend 299, Miss Sporty 415 (akurat go wykończyłam!), Wibo nr 5, Seche Vite, z tyłu ukrywa się nieśmiała sonda, nie ma parcia na szkło wstydziocha jedna!
A u Was co dzisiaj gości na tym rodzaju martwego naskórka?

Buziole!

36 komentarzy:

  1. o jaaaa! ten mani trafia z marszu na moją listę 'do wykonania' :)
    super jest!!! szalejemy, szalejemy- i dobrze :D
    pozdrów Misia też.

    a u mnie...mgliście (niebawem pokażę)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź nie zgapiaaaaj, cooo? :p czekamy na mgłę w takim razie:*

      Usuń
  2. U mnie jeszcze nic, ale zmieni się to za jakąś godzinkę. W sumie jeszcze nie wiem co dziś wymyślę;) Gratuluję wykończenia lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie lubię wzorków panterkowych, tak u mnie dzisiaj panterka :p hahaha
    Pedzie opublikowany za niedługo :p

    Sonda to ostatnio mój najlepszy przyjaciel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana:

    http://roznoscikosmetyczne.blogspot.com/2013/01/styczniowe-kosmetyki-tag-d.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się :) Ja moje długaśne pazurki wczoraj zjadłam z nerwów przed egzaminem tak więc przez najbliższy czas będzie na nich gościć odżywka z eveline :):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż dobrze poszło? ja też się zawsze nią ratuję, jest świetna!

      Usuń
  6. A ja wolałabym bez kropek. Podziwiam - ja tak nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym myślałam, ale potem się rozpędziłam z tymi kropkami i poszło... :)

      Usuń
  7. Nie spodziewałam się że złoty Wibo będzie miał aż taką pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja swoje katuję obecnie odżywką Eveline bo coś mi podupadły :/

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu mój kochany kalendarz <3
    śliczne manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie :) Ja nie mam cierpliwości do paznokci :P jak ciapnę sobie lakier na to kolorowy topper to jest już szczyt moich możliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że ciekawie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mój styl i nie moje kolory, jeśli takie lubisz to ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polaczenie uwazam dosc oryginalne, bardzo takie lubie:D buzka!

      Usuń
  14. Nie uczę - bibliotekara z tej strony :P
    Ładnie kolorystycznie wyszły te paznokcie ;) A na moich.. odżywka, bo się znów połamały :/

    OdpowiedzUsuń
  15. O! U mnie od kilku dni na paznokciach gości coś podobnego, możesz zobaczyć na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne połączenie kolorystyczny, lubię takie :) A kropeczki mi się za to podobają, jest ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne! Błękit jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie dla mnie, za dużo się tu dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się połączenie kolorów. :)
    Świetnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemnie wariactwo - lubię takie nieoczywiste :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...