Paczący

środa, 2 stycznia 2013

Małe zakupy

Witajcie ponownie moje Kochane!

Nudzę się w domku, rozdanie załatwione, więc pora pokazać Wam moje najnowsze zdobycze:)
W lumpku kupiłam niestety tylko szalik, ale za to w moim ukochanym kolorze. Całe 13zł. Ubrań nabrałam do przymierzalni jak dzika, ale nic nie pasowało, tzn. wyglądałam źle:/
W Tesco piżamka już po przecenie - z 59zł na 41.30 góra i dół, żal nie brać, poza tym przyda się do szpitala, bo mam deficyt piżam;)
W KIKu kupiłam, jak początkowo sądziłam termofor za 9zł, ale to tylko pokrowiec jak się przed sekundą okazało:/
W Rosku kilka naprawdę niezbędnych rzeczy
Szczota do tarcia. Około 10zł, poprzednia już wysłużona.
Zmywacz Isana, wreszcie i ja wypróbuję!
Maseczkę bardziej z myślą o moim Ukochanym, który ostatnio ma problemy z cerą, sama też chętnie wypróbuję.
Gąbeczki do demakijażu albo mycia twarzy po prostu jak kto woli. Moja poprzednia wymaga wymiany.

Nie wytrzymałam i z natłoku myśli musiałam założyć jeszcze jednego bloga, na który zapraszam jeśli macie ochotę poczytać o mojej małej historyjce z guzem ;)

Później lecę na pocztę powysyłać Wam nagrody więc czekajcie cierpliwie.
:*

53 komentarze:

  1. uśmiałam się z tym pokrowcem :) a maseczka siarkowa na 100 okaże się strzałem w 10tkę :) ja stosuję mydełko... w aptece za niecałe 8zł. Polecam....

    OdpowiedzUsuń
  2. znam gąbeczki calypso i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używam już jakiś czas tych gąbeczek i już wiem, że na pewno się z nimi nie rozstanę :) chciałam wejść na bloga ale jest on otwarty jedynie dla zaproszonych czytelników, buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny futeral na termofor. :) musze sobie kiedys kupic termofor, ciekawa jestem, czy faktycznie ujazmia bole, np. bole brzucha, czy tylko grzeje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. termofor bardzo pomaga- działa rozkurczowo przy bólach brzucha!!! :) znam się na tym.

      Usuń
    2. Mialam to samo napisac:) i na bolace kolanka i na zimne stopki zima;) same plusy. Dalam ten futeral Mamie, bo nie mam termoforu:) chyba, ze sobie kupie..

      Usuń
  5. :) świetny ten futerał na termofor (kupiłaś kota w worku tylko, że...bez kota! haha!). Sama mam futerał-słonia i miśka. Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tesco kupiłam piżamę z hipopotamem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. no piżamka jest bardzo fajniutka :)
    ja na zakupki idę już jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie piżamki :-) Zazwyczaj kupuję doły, na górę zakładam zwykłe t-shirty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam zrobic dokladnie tak samo, ale moj Luby zauwazyl ta w ostatniej chwili:D

      Usuń
  9. Hehe "termofor" niezły ;) Kochana jak wlejesz ciepłej wody do niego to na pewno bedzie Ci ciepło ;p i mokro ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też z gatunku tych co lubię kratę..przynajmniej na piżamce:)) to termofor na wkład z kota - tylko żywego koniecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. tez sobie kupiłam pidżamkę po przecenie w Tesco;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gąbeczki Calipso są super:) ja zmywam nimi maseczki i sprawdzają się w tym celu bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy :) kuszą mnie te gąbki do mycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam ostatnio w TESCO i faktycznie fajne przeceny są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piżamka świetna - oglądałam ją jakiś czas temu w Tesco :) Pokrowiec na termofor też fajny - muszę sprawdzić czy u mnie w KIK są takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam Isanę w wersji zielonej, jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po totalnym zeszłorocznym (jak to brzmi) spłukaniu boję się odwiedzać sklepy mające oblepione drzwi, czy szyby z napisami SALE, PROMO, -50% ... ale wcale nie pogardziłabym ubrankiem na termofor:)) mam taki wstrętny różowo gumowy i futro by go "wypiękniło". Co to ten KIK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.kik.okazjum.pl/ taki ze szmatami głównie, ale i do domu:)

      Usuń
    2. Ale to chyba warszawski KIK?

      Usuń
  18. Ja też omijam sklepy wyprzedażowe bo tak trudno się oprzeć. Twoje zdobycze są ładne i praktyczne. Kolor szalika też jest jednym z tych, które chętnie u siebie widzę. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tą piżamkę z F&F, ale nie umiem w niej spać, jest za ciepła =P

    OdpowiedzUsuń
  20. lubie takie słodkie pokrowce na termofor ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi się dla odmiany podoba szal :) Naprawdę piękny kolor :)
    Czy mi się wydaje czy kupiłaś ten zmywacz bez acetonu? Bo jestem ciekawa czy jest tak samo dobry co ten z acetonem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak wybrałam ten bez acetonu, dam znać jak się sprawdza:)

      Usuń
    2. U mnie ten bez acetonu strasznie wysuszył paznokcie i skórki.

      Usuń
  22. Do szpitala? Mam nadzieję, że to nic bardzo poważnego?
    Szczotę do maltretowania też mam, ale jakoś nie mogę jej używać regularnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam, taki pikuś;) może nawet nie pójdę:D szczotę bardzo polubiłam!

      Usuń
  23. szczotka jest bardzo fajna- latem używałam jej dość intensywnie, teraz zimą trochę przestało mi zależeć :P

    OdpowiedzUsuń
  24. oł, to ładnie z tym pokrowcem ;p lubię tę szczotę z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam gąbeczek do demakijażu :> I bardzo je lubię :)...

    OdpowiedzUsuń
  26. To teraz jeszcze dokupić termofor właściwy i mozna się grzać :D
    Chyba zaraz sobie skoczę do rossmana xD

    OdpowiedzUsuń
  27. zmywacz z rossmanna jest spoko. ostatnio używam też marki carrefour i daje radę. w zasadzie nie widzę zbyt dużej różnicy między nimi a inglotem, oprócz ceny oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  28. głupio wyszło z tym termoforem, a też by mi się taki przydał :).... dla kotów

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...