Paczący

czwartek, 3 stycznia 2013

Kurier w końcu doniósł :D + recenzja Anabelle Minerals w kolorze Golden Fair

Witajcie moje Drogie!

W zeszły weekend zrobiłam sobie małe zakupy na Allegro, bo Szwagiereczka zażyczyła sobie matową paletkę Sleek Darks. To i ja sobie coś zamówiłam, a jak...?! Dzisiaj przyszła paczucha!!!

Słynny utwardzacz albo przyspieszacz wysychania lakieru - Seche Vite
Baza pod cienie e.l.f., bo nie miałam żadnej od czasów Virtuala, który był taki sobie.
Pędzle z Hakuro H50 są dwa, bo jeden kupiłam z myślą o urodzinach najlepszej Przyjaciółki i "Świadkowiej" na naszym ślubie jednocześnie, które wypadają już za miesiąc. Drugi mój - z myślą o podkładzie mineralnym, którego stałam się ogromną fanką - Anabelle Minerals w odcieniu Golden Fair, który wygrałam 30 listopada u Glamourki89.
W związku z tym teraz o nim słów kilka, bo konieczna jest recenzja. 
Niestety nie wiem za bardzo ile produktu znajduje się w środku, ale jest strasznie wydajny. Świetnie kryje i matuje - nie świecę się nawet po wielu godzinach od aplikacji. Jest bardzo lekki, nie zapycha mnie w ogóle, bardzo ładnie stapia się z moją skórą! Kolor chyba idealny dla mnie, więc jak będę zamawiała, a zamówię na pewno jeszcze nie raz, to właśnie ten odcień!
Jestem pewna, że już nie wrócę do innych podkładów - teraz only minerały! Jestem nim wprost zachwycona!!! Zorientuję się jeszcze ile takie coś kosztuje, ale myślę, że jestem w stanie zainwestować, bez przesady, ale sporo:)

Moja ocena, to: 10/10 albo i 11!

Dziękuję Ci kochana Glamourko89 za możliwość przetestowania tego cudownego podkładu mineralnego i jeszcze raz przepraszam, że tak długo zajęła mi ta recenzja:)


Ściskam Was wszystkie i do następnego!

63 komentarze:

  1. Całkiem przyzwoite zakupy :D. Powoli dorastam do podkładów mineralnych. Tych prawdziwych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozejrzę się za "prawdziwymi", bo mnie zaintrygowałaś. minerały są super, polecam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. za jeden dałam niecałe 31zł, jest też ciut mniejszy H50s o piątala tańszy..

      Usuń
  3. 4g kosztują 30 zł, a 10g 50 zł :)
    Próbeczka zaś ma 1g :)

    Kupić możesz na stronie firmowej annabelleminerals.pl :)

    Ja też ostatnio nabyłam, jestem zachwycona :)
    Wkrótce zapewne pojawi się recenzja, o ile mój aparat będzie działać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam bazę Hean. Miałam Virtual i Art Deco ale Hean bije je na głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuję tą i dam znać, najwyżej skorzystam potem z Twojej rady:)

      Usuń
    2. http://malamii-kosmetykomania.blogspot.com/2012/10/stay-on-me-prywata.html

      Ja ją recenzowałam, oddałam mamie trochę, jest zachwycona. Potem koleżance oddałam, i też była. Na dodatek jest wydajna i kosztuje grosze :)

      Usuń
    3. ja również polecam bazę Hean :) U mnie na blogu recenzja z ostatnich dni.
      Daj znać jak się pędzel sprawdza, bo też mnie kusi zakup :)

      Usuń
  5. Ja niestety nie polubiłam sie z podkladami w pudrze anabelle :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą baze z elfa ale w cielistym kolorze i u mnie sprawdza się znakomicie, uwielbiam te pedzelki z hakuro - mam już 2 lata i może z 1 włosek wypadł;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się przyjrzeć temu podkładowi mineralnemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam mineralnych, ale AM jest tak chwalone, że w końcu muszę wypróbować! Zazdroszczę Ci zakupów : ) Ale uważaj, bo ostatnio czytałam, że te 'skunksy' z Hakuro potrafią na początku farbować! ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. również muszę zakupić dobry pędzel... i chyba uczynię to jutro.... a co do podkładu mineralnego, po przeczytaniu tego co napisałaś, myślę, że również się skuszę.... dobrze się go nakłada??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj nakładałam pędzlem do różu akurat, bo te przyszły niedawno, ale tak - bardzo dobrze. ja biorę na pędzel delikatnie i stukam o to mniejsze denko a potem kolistymi ruchami nakładam na twarz:)

      Usuń
    2. dziękuję kochana, jutro kupię minerałka :) słyszałam też, że dobrze jest lekko pomoczyć końcówkę pędzelka, wtedy podkład się nie sypie i lepiej się nakłada.... próbowałaś tak może??

      Usuń
    3. nie próbowałam, ale może jutro spróbuję;)

      Usuń
  10. No Kochana, jak to dobrze, że do Ciebie dotarłam w końcu :)
    Po pierwsze to wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*
    Po drugie to przypomniałas mi, że muszę i ja zrobić recenzję swojego minerałka od Glamourki :)
    Po trzecie muszę się pochwalić, że i ja nabyłam ten pędzel :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie również wszystkiego, co najlepsze! Rób recenzję, rób! Opłacało się, prawda, z tym pędzlem?

      Usuń
  11. Ciekawa jestem tej palety, zwłaszcza że uwielbiam matowe cienie. ;) Na razie czekam na przesyłkę z zestawem NailTek - nie mogę się do czekać!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjdzie:) paletka nie dla mnie, to Ci nie powiem co i jak, ale widziałam na blogach, że fajne rzeczy można wyczarować tymi kolorami:) ja mam NailTeka jakąś bazę i jest ok. :*

      Usuń
  12. Ja jakoś nie mogę przekonać sie do podkładów mineralnych :) ale może kiedyś zrobię drugie podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę Ci ją wysłać pocztą ;)
    Ja mam niedaleko do sklepu, na pocztę w sumie też :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Minerały kuszą mnie od dawna, ale wolałabym najpierw wypróbować bo nie wiem czy się przekonam, Seche Vite jest za to na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbujesz, to się przekonasz, może i Tobie będą super odpowiadać. a może nie;)

      Usuń
  15. A ja jeszcze nigdy nie mialam zadnych kosmetykow mineralnych, chyba musze to zmienic.

    OdpowiedzUsuń
  16. cierpliwości, im dłużej czekasz, tym większa radość jak w końcu dojdzie:) o Poshe też coś słyszałam, ale nie miałam:) ja wyjątkowo wzięłam kuriera, zawsze ekonomiczna albo max priorytet z racji oszczędności;)

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie mam zamiar upolować pędzel Hakuro do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawią mnie te kosmetyki mineralne nigdy nie miałam z nimi styczności jakiejkolwiek niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mało a konkretnie, czekam na kilka słów na temat bazy pod cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o rany, napisz proszę co myślisz o seche vite. tyle się naczytałam i nasłuchałam o tym utwardzaczu, że wydaje się być jakimś świętym graalem!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zastanawiam się nad przejściem na podkłady mineralne ;) kuszą strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jest AŻ tak drogi, skoro taki dobry :) może skuszę się i kupię przy okazji studniówki.
    Jak jest z trwałością? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zakupy. :) daj znać, jak sprawuje się pędzel po dłuższym użytkowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja posiadam mniejsza wersje pedzelka - H50s ;) Jestem z niego bardzo zadowolona ale uzywam go czesciej do konturowania twarzy niz nakladania podkladu :) Jak z kryciem tego podkladu ? Zawsze mnie to zastanawialo przy mineralach do ktorych przymiezam sie juz lata -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam brać H50s, ale wybrałam jednak większy, bo może być też do pudru jakby co;) podkład u mnie kryje bardzo fajnie:)

      Usuń
  25. ech, świetne łupy zakupowe!
    muszę wreszcie nabyć ten Seche Vite...!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hakuro uwielbiam! nabrałam znowu ochoty na minerały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo chce zobaczyc ta paletke blizej , i makijaz i wszystko! poka poka poka! :P

    OdpowiedzUsuń
  28. mi niestety te minerały nie podchodzą;/

    OdpowiedzUsuń
  29. też się czaję na Hakuro
    a podkłady AM pokochałam, ale w wersji kryjącej, bo np. matująca już mi nie pasuje, bo podkreśla suche skórki :P
    zresztą ich róże i korektory też uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja ocena na11 punktów zdecydowanie do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
  31. też chciałabym wypróbować jakiś podkład mineralny, ale trochę boję się że będzie bardzo widoczny na mojej suchej skórze.. ale pewnie się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam taki mineralny podkład i nie umiem go aplikować nawet pędzlem. Zrobię następne podejście jak się nastawię psychicznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę wreszcie wypróbować podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. też mam te podkłady i jestem w nich ogromnie zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za recenzję:-) Cieszę się, że podkład mineralny okazał się być dla Ciebie idealny:-)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, Kochana, to ja Ci dziekuję, że udało mi się wygrać to cudo! Ten produkt jest niesamowity! Dziękuję Ci strasznie:*

      Usuń
  36. Jeszcze nie próbowałam anabelków ale jak tak się zachwycasz to się wezmę i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam okazji testować tych podkładów, ale wszyscy je zachwalają.Trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. podkład anabelle już dawno chce sobie kupić

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...