Paczący

piątek, 28 września 2012

Denko wrzesień 2012

Hello Dziewczyny!

Chyba nie pospieszę się za bardzo, jak pokażę Wam wrześniowe zużycia, w końcu jest 28.09, czyli można rzec, że ostatni dzień roboczy września a w weekend się nie pracuje ;)
U mnie, (nie wiem jak u Was, ale chętnie się dowiem) nie jest tego jakoś strasznie dużo, ale bardzo mało też nie :p 
Skończyły mi się następujące opakowanka:
Po obu skrajnych stronach moje dwa ukochane produkty, czyli Bioderma płyn micelarny, który jest fenomenalny!!!, oraz perfumy Carolina Herrera 212 :( Niedługo mam ymynyny i mam zapowiedziane od ukochanego, że mi je kupi, ale jakieś większe mililitry :) can't wait! Obok 212 podkład z pędzelkiem Astor Mineral Match, krem pod oczy Ziaja Calma, guma do włosów Wella ShockWaves, balsam do ciała BeBeauty regenerujący - fajny zapach, rzadki jeśli chodzi o konsystencję przez to dobre rozprowadzanie i wchłanianie. Płyn micelarny z Eveline, który tylko zmęczyłam, bo nie działał na mnie w ramach zmywania makijażu! Kolejny jest zmywacz do paznokci z tej samej firmy kupiony w promocji w Rossmannie za jakieś 7/8zł, ale pompka była jakaś "nie teges" i naciskałam, naciskałam i nic a jak się przechyliło, to na wakacjach śmierdziało mi nim wszystko w kosmetyczce, bo się zwyczajnie trochę wylało... Nic mi nie urwał a jest droższy od takiego samego aplikatora z Cien (z Lidla) albo BeBeauty (z Biedronki, który nota bene kupiłam wczoraj za jakieś 5zł z groszami)
Drugi z prawej jest, nareszcie wykończony antyperspirant w kulce Soft z Ziaji. Mówię nareszcie, bo nie odpowiadał mi zapach, w dodatku nie działał cały dzień tylko część a później, pod koniec dnia zapach potu zmieszany z tym produktem nie odpowiadał mi jeszcze bardziej :///
Tyle jeśli chodzi o denko z tego miesiąca.

Które z produktów, wykończonych przeze mnie lubicie, a które nie?
Ściskam Was wszystkie i każdą z osobna!!!

8 komentarzy:

  1. O już rok gratuluję, jak to szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!\

    mnie ten micel z eveline przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego produktu nie miałam. Ale mam chrapkę na balsam BeBeauty. Juz go oglądałam, ale odłożyłam (mam za duże zapasy). Mam nadzieje, ze za szybko ze sklepów nie zniknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie jest tego mało;)Nic z tych rzeczy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zużyć !:)

    Co do kulek to ja bardzo jestem zadowolona z Nivea invisible :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...