Paczący

środa, 26 września 2012

Zakupki II

Hej Kochane!

Dzisiaj po kolejnej rozmowie kwalifikacyjnej, na której efekty mam czekać około tygodnia, postanowiłam się wyluzować i sobie "ulżyć" więc pojechałam do Rossmanna. Tam pięć dych pękło, a oto, co kupiłam:



- dwie pasty blend-a-med w promocji za 12zł
- szampon piwny Barwa, 300ml
- masło do ciała Bielenda Anti-Age z ceramidami, 180ml
- krem rozjaśniający do włosów Delia
- farba blond Wellaton
- krem do twarzy półtłusty, kolagen+oliwka Celia
- peeling i maska do stóp Efektima
- stopki do stosowania na noc z maską

Niby teraz rozjaśniam włosy, ale pewnie i tak niebawem wrócę do ciemnych, bo chyba w takich jest mi najlepiej. I ludzie to mówią, i ja się lepiej czuję. Zobaczymy, lubię eksperymentować...

Miałyście ten szampon piwny?

20 komentarzy:

  1. Lubie pasty z Blend a med;) krem rozjaśniający chyba Delia?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy, lubię ta pastę, ale nie znoszę farby;/ nie pokrywa wszystkich włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie też, ale już widzę w komentarzu .biemi i Justyny, że chyba jest średni..

      Usuń
  4. ja go mam i niestety przy pierwszym podejściu mnie rozczarował bo bardzo przesuszał skórę głowy teraz go odstawiłam i zobaczymy co będzie za drugim razem

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego szamponu piwnego, ale wiele razy się nad nim zastanawiałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam jajeczny, ale nie był to mój ulubieniec

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy to najlepsze odstresowywacze :)

    Trzymam kciuki za wynik Twojej rozmowy kwalifikacyjnej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też muszę wybrać się na zakupy.

    Daj znać jaki efekt rozmowy kwalifikacyjnej!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo zaciekawił mnie ten piwny szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam tych past, będę musiała wybrać się do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  11. szamponu nie używałam, ale jestem go bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...