Paczący

środa, 1 stycznia 2014

Pachnąca kraina cz.1 - masło shea Dzikie Drzewko

MASŁO SHEA DZIKIE DRZEWKO - recenzja

Witajcie moje Drogie!

Ale mnie tu nie było, co? No, ale w końcu już jestem i dzisiaj chcę Wam przedstawić pewien świetny produkt.
Oto on:


To pięknie pachnące masło do ciała Dzikie Drzewko dostałam do testów jakiś czas temu razem z kilkoma innymi produktami firmy Pachnąca Kraina. Zakochałam się w nim od razu z kilku powodów. Jakich? Zapraszam dalej :)




To bardzo gęste masło, które, jak już wspomniałam pachnie cudownie, świetnie natłuszcza, odżywia i nawilża suchą skórę. Ja używałam je na rozstępy, których ci u mnie ostatnio dostatek. Smarowałam popękaną skórę codziennie przez okres niemal miesiąca i za każdym razem po zastosowaniu tego masła odczuwałam wielką ulgę. Skóra była fantastycznie miękka i odczuwałam jego kojące działanie.

Skład:

Co można przeczytać na jego temat na stronie Pachnącej Krainy?

"Tak jak Maroko posiada płynne złoto w postaci oleju arganowego tak i zachodnia i centralna Afryka posiadają swoje złoto – jest nim masło Shea pozyskiwane z drzew masłosza - zwanych drzewami życia. Te wyjątkowe, dziko rosnące rośliny sięgają 15 metrów wysokości, a z ich owoców wytwarzany jest cenny olej. Niezwykła jest także metoda wytwarzania masła Shea - przygotowują go wyłącznie kobiety według starej afrykańskiej receptury. W zależności od kraju specyfik ten nazywany jest shea butter, masłosz, masło karite lub masło galam.

Na co polecane jest masło Shea? 

Shea zawiera substancje tłuszczowe, witaminy E i F oraz naturalne filtry chroniące przed promieniowaniem UVB niszczącym skórę. Zaleca się używania tego kosmetyku przed opalaniem na słońcu jak i w solarium. Dzięki zawartym w maśle Shea enzymom, witaminom oraz UVB skóra szybciej się regeneruje.Jest chroniona przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego, staje się gładka i nawilżona. Masło Shea przyspiesza także proces gojenia się niewielkich ran ,czy siniaków. Nadaje się do każdego typu skóry - także tej ze skłonnością do trądziku i tłustej.

Co zawiera w sobie masło Shea Dzikie Drzewko?

Przede wszystkim sporą ilość witamin odżywczych dla skóry – odbudowujących skórę np. po przebytych chorobach skórnych, ranach, siniakach, otarciach. To również bardzo subtelny i przyjemny zapach, który utrzymuje się na skórze przez cały dzień lub całą noc w zależności kiedy zastosuje się pielęgnacyjny zabieg z masłem Shea. Dzikie drzewko ma tak piękny zapach, że nie potrzeba używać już żadnych perfum. Dodatkowo skóra bardzo szybko nabiera pięknego wyglądu – staje się jedwabiście gładka i nawilżona.

Po co potrzebne jest masło Shea?

Do szybkiej odbudowy skóry – pielęgnacji i głębokiego jej odżywienia. Ponieważ ten kosmetyk jest gęsty dłużej się wchłania, ale ma lepsze działanie dla skóry suchej i wysuszonej skłonnej do tworzenia się wężowej skóry. Należy na początku codziennie smarować skórę masłem Shea, aby po ok.2 tygodniach stosować masło już tylko co 2-3 dzień. Skóra przez okres intensywnego jej nawilżania odbuduje się i nawilża na tyle, że nie trzeba będzie już w późniejszym okresie stosować tego zabiegu codziennie. Po tygodniowym stosowaniu widać ogromną poprawę w gęstości skóry – skóra wydaje się odmłodzona. Dlatego właśnie tak często masło Shea stosowane jest w kurortach SPA – już po tygodniowym pobycie (i zarazem stosowaniu zabiegów z masłem Shea) widać ogromna poprawę – jędrność, wygładzenie i nawilżenie skóry. W przypadku osób starszych ze skóra pomarszczoną po tygodniu stosowania widać największa poprawę – skóra jakby zbiega się, staje się naprężona. Oczywiście zmarszczki nie znikną z dnia nadzień, ale poprawa jest widoczna i tak. Dzięki temu zabiegowi, SPA są tak popularne – bo widać od razu efekty, które zresztą można uzyskać samodzielnie we własnym domu zaoszczędzając masę pieniędzy.

Po dwóch miesiącach używania Masła Shea Dzikie drzewko Klientki zauważyły ogromną poprawę nawilżenia skóry. Jest delikatniejsza, gładsza, a co najważniejsze znikają problemy skórne!!!


Waga 150ml - 170gr / 25 ZŁ"

Ich strona, na której znajdziecie mnóstwo innych świetnych, naturalnych produktów prosto z Emiratów Arabskich, takich jak olejki, mydła, kremy, niektóre produkty spożywcze i wiele, wiele innych to:

www.pachnacakraina.com

Pachnącej Krainie dziękuję za zaufanie i wszystkie produkty przesłane mi do testów. Resztę recenzji zamierzam sukcesywnie dodawać! Przepraszam, że to tyle trwało, ale chciałam wypróbować wszystkie kosmetyki w sposób najbardziej rzetelny po czym wystawić jak najobiektywniejszą opinię.

Jednocześnie informuję, że fakt przesłania mi produktów tej firmy nie miał najmniejszego wpływu na moją opinię!

Pozdrawiam Was i mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie ;)
BTW, najlepszego na Nowy Rok! <3


14 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam nierafinowane masło shea z BU i jestem nim oczarowana;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam żel pod prysznic z masłem shea i też byłam zadowolona więc... smarning :P

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nigdy go nie miałam... zwykle używam mleczka lub balsamy do ciała

    OdpowiedzUsuń
  4. @ ankas: chyba nie znam nic z BU, ale "mydło nierafinowane" brzmi fajnie:) chętnie bym wypróbowała!
    @ Żanetka: to masło - jego konsystencja, zapach i działanie sprawiły, że ja byłam baaardzo zadowolona, więc polecam Ci przeogromnie! smaring, smaring, co prawda ja muszę kupić, bo mi się skończyło a warte jest ponownego zaopatrzenia się w nie!
    @ MILA: ja tak samo, ale masło jest bardziej treściwe, przynajmniej tak mi się wydaje. do tego to wyjątkowo pięknie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego nie miałam, miałam za do krem do buźki z innej firmy, a mam mieszaną buźkę, jednak świetnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda tłusto :/ Nie lubię smarowideł, wkurzam się jak coś mnie oblepia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo chciałabym sobie wypróbować :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. @ Dorotxy: to też i mój pierwszy raz z tym produktem, wrócę do niego:))
    @ Basia: owszem, jest tłusty, ale szybko się wchłania, więc myślę, że przyzwyczaiłabyś się :D
    @ TheColourfulSummer: zachęcam! odwiedź stronę pachnacakraina.com i wybierz sobie coś ciekawego. Mają tam mnóstwo pyszności! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie masło shea to mus, mam je zawsze, w torebce, w łazience :) Zimą do rąk, ust, ubóstwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki z masłem shea :) Tego masła niestety jeszcze nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i tak samo uwielbiam jak Ty! Przepięknie pachnie, świetnie nawilża nawet podczas mroźnych dni, kiedy skóra jest bardziej wysuszona niż zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. masło shea bardziej nawilża czy natłuszcza?
    zapraszam też do mnie http://kinguskablog.blogspot.com/2014/06/kredka-do-oczu-zabawa-kolorem-white.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Masło shea bardzo dobrze działa, natłuszcza ciało. Dodatkowo warto wspomóc się zdrowądietą i nasze ciało będzie piękne i zadbane. Ja zdecydowałem się również na dziennik diety, który pozwala mi na dobór odpowiedniej zbilansowanego posiłku.

    OdpowiedzUsuń
  14. I am happy to find your distinguished way of writing the post. Now you make it easy for me to understand and implement the concept. Thank you for the post. Look for information about tiktok from site tiktok downloader

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...