Paczący

czwartek, 29 września 2011

Yaaayy!!

No przyszła w końcu!!!
Czekałam bardzo długo, sprzedawca wciskał mi kit, że wysłał mi PONOWNIE (ta, jasne) i zamiast trybem ekonomicznym, o który prosiłam, to priorytetem więc "mam niedopłatę". Ponieważ jestem uczciwa, to skoro już zapłacili więcej niż ja im przelałam, to "dolałam" im różnicę. Całe 2,99 PLN. Nawet nie chce mi się już o tym myśleć.
Oto one:)



Kliknij, żeby powiększyć, a potem jeszcze raz. To zoom it, just click, and then +

Wydaje mi się, że to zdjęcie świetnie oddaje te kolory.
Góra od lewej: matowy czarny; reszta same perłowe: fiolet, ciemny granat, błękitny, zielony, khaki; na dole od lewej: złoto, różowy, brudny różowy, miedziany, brązowy, brudne złoto.
Tyle na dziś:) Jutro na pewno je wypróbuję. Nie mogę się już doczekać!

It's finally come! I had some troubles with the seller, but it's ended, luckily. All the colors you see, are how they really are live. Only the first color at the left top is mat and it's pure black. Others are shimmery. I'm happy to have it, and can't wait to check it out. Definitely I'll try it tomorrow! Yay!
Take care!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...