Paczący

czwartek, 21 czerwca 2012

NOWOŚĆ - Fantastyczna pianka antybakteryjna!

Na pewno znacie żele antybakteryjne np. Carex. Sama osobiście posiadam jeden w torebce. Używam, działa i fajnie pachnie. Niedawno wyczaiłam w Super Pharm musującą PIANKĘ firmy Osmoza. (Pierwsze słyszę tak w ogóle o takiej firmie i o takim produkcie...) 
Opakowanie wygląda tak:
Na opakowaniu napisano, że:
- zawiera 50ml, ma wystarczyć na około 50 użyć, ale coś mi się nie wydaje
- odświeża
- nawilża
- dezynfekuje - usuwa 99,9% bakterii ;)
- nie ma parabenów 
Zapłaciłam dokładnie 5zł, czyli 1/4 regularnej ceny więc się opłacało, kupię jeszcze! 
Ręce się po niej nie kleją, ładnie pachną i bardzo odczuwalna jest ich świeżość!
Przy wstrząsaniu słychać taką kuleczkę jak w sprayach do grafitti ;) Po nałożeniu na dłonie wygląda bardzo dwuznacznie i pieni się, musuje, wręcz szaleje! Jak zacisnęłam pięść, to słychać było strzelanie!!! Kosmos ;)
Musiałam się spieszyć ze zdjęciem, żeby to uchwycić. Potem należy wetrzeć, tzn. rozprowadzić na dłoniach pamiętając o przestrzeniach między palcami i paznokciach. Oczywiście nie spłukiwać. Efekt jest super! Szczerze polecam, ja używam w pracy jak nie mogę akurat wyjść umyć rąk a lubię mieć odświeżone.
Widziałyście już takie cuś? ;)

P.S. Strasznie dawno mnie nie było właśnie z racji pracy, w której wir rzuciłam się przed połową miesiąca. Nareszcie mam etat, na który czekałam dwa lata więc moja radość jest uzasadniona, zwłaszcza w dobie takiego bezrobocia i "kryzysu" jaki teraz mamy. Mam jednak plan i nadzieję, że będę zaglądać do Was częściej i nadal w miarę możliwości często dzielić się moją pasją :)
Ściskam!!!

11 komentarzy:

  1. nie znam, nie miałam nawet takie czegoś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna pianka:) jak znajdę ją w takiej cenie to kupię z pewnością. do auta lub torebki jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę także bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro antybakteryjna to może można myć nią nie tylko ręce, ale też twarz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy produkt:) niestety do Superpharm za daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, a przechodziłam wczoraj obok super pharm, ale nie miałam czasu żeby wejsć :(

    OdpowiedzUsuń
  7. takiego strzelającego nie mam ;) mam żel z arniki z YR

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...