Paczący

wtorek, 2 października 2012

Czerwone wino wytrawne, bezalkoholowe od MNY 552

Witajcie moje Drogie!

Jesień już za oknem... U mnie na pazurkach również! Dorwałam dzisiaj lakier w Naturze z Maybelline NY, nr 552 w promocji za 5,99. Musiałam skoczyć do Katowic na rozmowę kwalifikacyjną i w związku z tym przejechałam się wygodnym Polskim Busem, tanio, szybko i przyjemnie, do tego przyjemnie było pochodzić po drogeriach i innych sklepach w oczekiwaniu na powrotny autobus ;) Przyjemne z pożytecznym!
Butelka ma 7ml pojemności. Jak widzicie, pędzelek jest standardowy - nakładanie w miarę ok, chociaż robi drobne smugi. Na zdjęciach dwie warstwy, oczywiście na bazę.
Kolor to typowe bordo, takie wytrawne czerwone wino (o którym jak pomyślę, to zaraz mam zgagę://) Cena była bardzo zachęcająca, niestety inne kolory mi w ogóle nie przypadły do gustu, bo wzięłabym więcej, a tak wybrałam właśnie ten - dość jesienny.
Co myślicie?

9 komentarzy:

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...