Paczący

czwartek, 8 grudnia 2011

On-line shopping 2

Witam Was Kochane!
Wczoraj już nie miałam czasu, żeby pokazać Wam zawartość paczki, po którą pojechałam, ale robię to dzisiaj:) W zasadzie są to prezenty dla różnych osób, ale dwie rzeczy kupiłam z myślą o sobie. 
Hi there!
Yesterday I did not have time to show you what was in the package I got but here it is. Mostly these are some gifts for my family or friends and only two things for myself.

enlarge to read about me
Jest to krem z witaminami, pantenolem oraz kompleksem peptydowy. Ma nawilżać skórę i utrzymać jej jędrność i elastyczność, a także chronić przed widocznymi oznakami starzenia się skóry. Podobno zawiera cząsteczki rozpraszające światło które pomagają ukryć niedoskonałości skóry. Do testowania - dam znać. :)

Ostatnią rzeczą dla mnie jest olejek do ciała pod prysznic lub do kąpieli w wannie, o pojemności 75ml. Ma się pienić, odprężać i odświeżać, łagodzić stresy, przywracać siły witalne i dobre samopoczucie. "Unikalna formuła olejku nie wysusza skóry i jest wystarczająco łagodna nawet do skóry wrażliwej i bardzo suchej. Zawiera unikalne substancje myjące, pielęgnacyjne i nawilżające, w tym olejek ze świętego lotosu, olejek arganowy oraz olejek słodkiego migdału.Podczas stosowania olejek tworzy na skórze nawilżający film ochronny dzięki czemu skóra nie wymaga użycia balsamu po kąpieli a obfita piana pozwala wyeliminować mydło."
Jestem bardzo ciekawa działania tego ŚWIĘTEGO lotosu :p
This is a shower/ bath oil which has to foam, is relaxing, has argan oil, sweet almond oil and lacred lotus. Lol, I can't wait to see abilities of this SACRED lotus :p

Prezent dla mojej prawie 20-letniej szwagierki, to paleta 77 cieni angielskiej firmy w7.
A gift for my nearly 20-year-old sister-in-law who also is a cosmetic maniac:) It's a 77 eyeshadow pallette with mainly nudes and browns. She's been talking about such thing for quite a long time so I decided to buy it for her for Xmas. I'm such a good sister-in-law, aren't I? :)
około 28zł
Długo już mówiła o paletce z przewagą brązów, nude itp, więc postanowiłam, że jej kupię pod choinkę. Myślę, że się ucieszy, bo też jest małą "maniaczką" kosmetyków. Prawda, że dobra ze mnie bratowa? ;)

Jeszcze nie wiem dla kogo (może też dla niej) kupiłam lakier z N.Y.C w kolorze West Village 204B. Wygląda na czarny, ale w rzeczywistości jest ciemno turkusowy po jednej warstwie. Nie dotarłam do drugiej, bo kropla spadła mi na jasne spodnie i musiałam je ratować a na lakier się obraziłam więc drugiej nie nałożyłam! Dla Mamy zamówiłam kilka mydełek naturalnych, bez dodatków różnych "śmieci", z witaminami, jojoba, itp. I also bought this nail polish in West Village 204B which is rather dark blue than black as it may seem. Unfortunalety one drop fell on my light jeans and it tore my heart! :( For my mum I got four different natural soaps with no "rubbish" inside but with lots ot vitamins, jojoba, etc.
1,50/ szt.

Jako drobny dodatek do prezentu planuję wrzucić komuś jeszcze jeden z tych trzech truskawkowych balsamów do ust. Jeden w puszeczce, w sztyfcie i w tubce. Pachną świetnie, no i były tanie a nie są jakoś ogólnodostępne. Jak widać ten w puszce ma kolor i konsystencję galaretki truskawkowej. Bardzo fajny zestaw. As a bonus I want to give somebody one of these babies - these are three different strawberry lip balms.
cena: 6zł
W razie jakichś pytań piszcie. Nie współpracuję z tą firmą, więc nie będę pisać na forum skąd to mam :)
Znacie te kosmetyki? Cieszyłybyście się z takich prezentów?
Have you come across any of these? Would you be happy to get some of them?
Kisses!
Buziaki!
________________________________________________________________________________________
P.S
Ratujcie!!! Czym zmyć tą plamę z lakieru na jasnych jeansach? Tarłam zmywaczem, bimbrem 90%, na koniec masłem, żeby nie zaschło i chcę wrzucić do pralki po uprzednim zalaniu Vanishem. Spierze się? Pomocy!!! :(
Help!!! How can I remove the nailpolish stain from my light jeans? I've tried nailpolish remover, alcohol 90% and butter. Will it disappear if I use Vanish and just wash it? :(

6 komentarzy:

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...