Paczący

sobota, 3 grudnia 2011

Zakupy grupowe - group shopping

Hej!
Wczoraj byłam u fryzjera w dość znanym myślę salonie 'Trendy' w moim mieście. Normalnie pewnie bym tam nie poszła, bo zapłacić 50zł za obcięcie moich krótkich włosów, to dla mnie za dużo. Ale parę miesięcy temu mój wciąż zaskakujący mnie małżonek oświadczył, że kupił mi "grupon" do owego salonu. Zapłacił 35zł za usługę wartą 70, bo w jej skład wchodziło strzyżenie, maska z sauną parową i modelowanie. Z usługi jestem bardzo zadowolona jak rzadko kiedy wychodzę od fryzjera, ale tym razem był tak dobrze, że pani zarobiła ode mnie dychę napiwku;)
Hi!
Yesterday I was in the 'Trendy' hair salon in my city. Some time ago my hubby bought me a groupon for this kind of service 50% off! I had my hair cut, I had some mask applied and I stayed in a kind of hair sauna for 15minutes. I was really pleased so I tipped the girl 20%;) There are lots of different things that are cheaper up to 95%, isn't that amazing? Once we bought a groupon for a dinner for two for 50% off. We spent 25zl and could eat for 50.


Source here
Często stronach internetowych zakupów grupowych są baaardzo ciekawe oferty, niektóre aż do 95% taniej!! Wycieczki, usługi kosmetyczne, fryzjerskie, gry, gadżety, nawet komputery, markowe ubrania, perfumy i mnóstwo innych.
My już kiedyś korzystaliśmy z "grupona", który kosztował 25zł i uwzględniał obiad dla dwojga o wartości 50zł. Ostatnio zastanawiałam się nad kursem językowym on-line, zakończonym certyfikatem, za 89zł zamiast około 900zł!
Źródło tutaj
Wiem, że niektórym może się wydawać, że to żadna promocja, tylko chęć przyciągnięcia klienta np. do salonu fryzjerskiego a usługa, ponieważ jest tańsza, będzie pozostawiała wiele do życzenia. Z drugiej strony przecież to bym im zaszkodziło. Co jak co, jak jestem niezadowolona z usługi, to podaję dalej, a poczta pantoflowa działa szybciej i skuteczniej jeśli chodzi o negatywne informacje.
A Wy jak uważacie?
What do you think?


Poniżej lista linków do polskich "gruponów". Oczywiście trzeba sobie ustawić pożądaną miejscowość i najwygodniej, gdy powiadomienia przychodzą nam na maila.
Here's the list of popular sites in Poland and the last one is international. I always hava a newsletter so each day I know what is cheapper and how much:)

Groupon (klik), Citeam (klik), Gruper (klik), MyDeal (klik), SweetDeal (klik), FastDeal (klik), HappyDay (klik), Cuppon (klik), Grupeo (klik), Godealla (klik), Grupery (klik), WeSave (klik), Zniżkomania (klik), Okazik (klik), inne podobne strony do Groupona (klik), International Groupon (click)
    Korzystacie? Co najczęściej kupujecie?
    Do you use it? What do you usually buy?
    Love,
    Pozdrawiam!!

    3 komentarze:

    To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
    Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

    :*

    Zobacz też

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...