Paczący

sobota, 17 grudnia 2011

Jak śliwka w Wigilijny kompot... Astor Quick'n Go! 356

Tak, wpadłam jak ta śliwka w kompot, kiedy nałożyłam ten lakier na paznokcie po raz pierwszy! Ponieważ kocham fiolet, tak nie było mowy, żeby i ten mnie nie zachwycił i nie rozkochał w sobie:) Ciemna śliwka, suszona, kalifornijska, jak to jedna babcia mojej koleżanki powiedziała: "jedz śliweczki, bo są dobre a stolec..." 
Stolec...:/ o, przepraszam, paznokcie wyglądają w tej śliwce następująco:
Yes, I fell in love with it immediately, at first sight, when I put it on! I love violets so there was no excuse:) Dark prune. As one of my friend's granny said: "eat prunes, they're good for your stool..."
So the stool... um:/ sorry, nails look like these"




Podoba Wam się? Mnie przeogromnie!!!
Do you like it? Cuz I love it sooo much!!!

18 komentarzy:

  1. świetny odcień,
    ech moj mąz stara sie a jak nei to go opieprzam hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kolor i lepiej żeby pozostał śliwką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny odcień. Ja również uwielbiam fiolety, nie tylko na paznokciach zresztą : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, zdecydowanie mi się podoba; pięknie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. heehe ty to chyba masz masę lakierów, może zrób post o swojej aktualnej kolekcji ? jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana informuję cię że zostałaś przeze mnie otagowana http://makeupkama.blogspot.com/2011/12/tagready-for-christmas.html
    jeżeli masz ochotę to zapraszam do zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle razy paczałam na niego w Rossmannie, ale nigdy nie odważyłam się wziąć. Powód? Miałam czerwień z tej serii i niestety lakier odpryskiwał mi już w dniu pomalowania :(

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...