Paczący

czwartek, 8 grudnia 2011

Ulubieniec:) My fave:)



Witam Was serdecznie!
Uparłam się chyba na fiolety ostatnio;) Ale ten ze Sleeka Original jest po prostu boski! Postanowiłam go wykorzystać do dzisiejszego makijażu, który z racji tego, że miał nadawać się do pracy, nie mógł być zbyt mocny. Jaki był widać na zdjęciach. Na wodnej linii mam białą kredkę dodatkowo "pociągniętą" złotym cieniem ze Sleeka Storm, bo sama biel wyglądałaby sztucznie a tak jest ok:)

This violet from Sleek Original is just perfect and I love it so much that I've decided to use it in todays makeup. It had to be my daily work makeup. On my water line I used white NYX jumbo pencil with gold shadow from Sleek Storm so that it wouldn't have looked too white.

Złoto z fioletem to zdecydowanie moje ulubione połączenie ostatnich tygodni. Jak możecie zauważyć, w załamaniu przewija się turkus delikatnie zmieszany z zielenią. Oczywiście eyeliner i mój ulubiony odkąd go kupiłam tusz z Eveline!


Gold+violet it definitely my favorite combination. As you can see I also used a little bit of turquoise and green over the upper lid. Eyeliner plus my favorite, since I've bought it, Eveline mascara.

Ściskam ciepło i wieczorowo:*
Hugs and kisses! xoxo

15 komentarzy:

  1. baardzo fajne wycieniowanie :) coraz bardziej myślę o tej paletce może jeszcze uda mi się kogoś wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładny kolor oczu, a makijaż tylko go podkreśla:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go nie używam, jest do kitu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie :) Szkoda że ja tak nie potrafię, chyba dzisiaj pobawię się cieniami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski efekt! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie!

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...