Paczący

czwartek, 1 grudnia 2011

Aromatherapy

Będąc w Lidlu skusiłam się na świetny zestaw olejków do aromaterapii, w skład którego wchodzą:
- 6 olejków o różnych zapachach, między innymi: pomarańcza, piernik, wanilia, jabłko-cynamon, zimowa kraina i jodła
- dwie kulki, które kropi się olejkiem i stawia w ciepłym miejscu - np. na kaloryferze
- dwa podgrzewacze, zwykłe, nie pachnące
- kominek
Zestaw kosztował 30zł i już nie mogę się doczekać kiedy go użyję...
Moim wyznacznikiem Świąt są właśnie zapachy, które mi się z nimi kojarzą. Tak więc już wiem, że "piernik", "jabłko z cynamonem" czy "pomarańcza" będę tymi, które wypróbuję w tym okresie jako pierwsze.
Muszę jeszcze sięgnąć z "pawlacza" moje świetlne gwiazdki z Ikei i one już zupełnie dadzą świetny klimat.
Byłam wczoraj w Biedronce i zapomniałam kupić moje ulubione świeczki:( Ale spokojnie, jutro po nie podskoczę:) Niczym nie odstają od tych z Ikei a są tańsze - 4,50. Na pewno wiele z Was je zna i ma u siebie.
                                                   Buźka!

12 komentarzy:

  1. całkiem niedawno opisywałam ten zestaw na swoim blogu,uwielbiam go i zapachy,zawsze możesz też połączyć zapach pomarańczy z piernikiem:-)lub inne:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ah takie, moja siostra dostała to w zeszłym roku na gwiazdkę i ja też się zastanawiam czy nie kupić :) chyba jutro wybiorę się do lidla:)

    OdpowiedzUsuń
  3. och zapch piernika,hmmm ja chce juz Swieta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw. Muszę dziś po niego pójść do sklepu, bo już wcześniej miałam na niego oka, a nie wiedziałam czy w ogóle warto. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Nawet nie wiedziałam, że w Lidlu były takie cuda:).
    Co do świeczek z Biedronki, to równiez je bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. HEhe, nie uwierzysz, ale myślałam właśnie wczoraj czy by nie zrobic notki na blogu o moich ulubionych gadzetach i kosmetykach z Lidla. I o tym zestawie też by było :D tylko,że ja swój dostałam około 2 lat temu i juz tylko kominek mi się ostał. Szkoda że nie ma możliwości samych olejków dokupić, bo są naprawdę świetne. Moi faworyci to jabłko-cynamon i zimowy świat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zestaw zapach piernika i wanilii uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja rok temu już miałam ochotę na ten zestaw, jednak nie zakupiłam, ponieważ nie podobał mi się żaden zapach olejku :(

    Na szczęście dostałam od mamy 5 nowych olejków i co wieczór robię sesję aromaterapii :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisz koniecznie czy jesteś zadowolona, bo sama zastanawiam się od jakiegoś czasu nad zakupem takiego, a z tego co widzę to cena dość przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny i dość tani zestaw. Idealny dla ukojenia zmysłów ciała i duszy!
    Świetny blog! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...