Paczący

poniedziałek, 5 grudnia 2011

On-line Xmas shopping

Dzisiaj stwierdziłam, że zamówię na jednej z moich ulubionych stron internetowych trochę drobnych prezentów pod choinkę dla moich bliskich... no i coś dla siebie też;)
Kupiłam między innymi:
Paletę 77cieni dla mojej szwagierki, która choruje na paletę zwłaszcza z przewagą kolorów naturalnych, nude itp. 77 makeup palette for my sister-in-law

Lakier do paznokci NYC, NYC black nail polish 

Zestaw trzech balsamów do ust w różnych pojemniczkach, w etui, truskawkowe; set of three strawberry lip balms in a case, in 3 different containers


Kilka naturalnych mydeł dla Mamy, która ma małego bziczka na punkcie naturalnych kosmetyków, żywności; some natural soaps for my Mum who loves all the natural products, food etc.

Z myślą o sobie Boots Time Dimensions Intensive Restoring Treatment - krem do twarzy, facecream "zawierający witaminy, pantenol oraz kompleks peptydowy, nawilża skórę oraz pomaga utrzymać jędrność i elastyczność. Stworzony, aby chronić przed widocznymi oznakami starzenia się skóry, zawiera cząsteczki rozpraszające światło które pomagają ukryć niedoskonałości skóry, testowany dermatologicznie, 30ml." oraz


Sanctuary Kyphi body shower oil Aromatyczny nawilżający olejek do ciała pod prysznic lub do kąpieli, 75ml. Co o nim piszą: "Skóra po kąpieli ma szczególnie miły zapach dzięki zastosowaniu w olejku nut zapachowych drzewa sandałowego oraz wanilii a co najważniejsze jest aksamitnie gładka i przyjemna w dotyku. Unikalna formuła olejku nie wysusza skóry i jest wystarczająco łagodna nawet do skóry wrażliwej i bardzo suchej. Zawiera unikalne substancje myjące, pielęgnacyjne i nawilżające, w tym olejek z świętego lotosu, olejek arganowy oraz olejek słodkiego migdału.
Podczas stosowania olejek tworzy na skórze nawilżający film ochronny dzięki czemu skóra nie wymaga użycia balsamu po kąpieli a obfita piana pozwala wyeliminować mydło.
"
Skorzystałam z paczkomatu, o który zahaczę w drodze do domu jak już paczka tam będzie więc w sumie mam po drodze. Usługa kosztuje 7zł więc bardzo mało jak na paczkę.

Wcześniej złożyłam też zamówienie w jednej z księgarń, również on-line i spodziewam się przesyłki na początku tygodnia. Wysyłka gratis, bo to było 30-go listopada, wtedy gdy obowiązywał D3.
I also bought a couple of books for my hubby and my parents. The first one is about cars, the three left are called "A plan for a long life", "Fall in love with vegetrianism", and a one about Mr.Baroszewski whom they really like and appreciate.

Pierwsza oczywiście dla mojej drugiej połówki, pozostałe trzy dla Rodziców, którzy są od niedawna na emeryturze i planują aktywne i zdrowe spędzanie czasu, a Bartoszewskiego bardzo lubią. Jakoś się podzielą:)
A Wy macie już jakieś pomysły na prezenty dla Waszych bliskich? A może już zakupy zrobione?
Have you already bought gifts for your mates?

5 komentarzy:

  1. ja nie bardzo szaleje z prezentami,drobne prezenty sa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja większość kupiłam, gromadziłam prezenty od września, bo wiedziałam co dam i komu :) Ale jest jeszcze kilka rzeczy, po które będę się musiała "wybrać" albo "zamówić"

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tam jeszcze w tyle z prezentami na Gwiazdke:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem ciekawa, która strona internetowa jest Twoją ulubioną - widzę, że ceny mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie te naturalne mydełka. Gdzie je kupiłaś? Jestem wielką fanką naturalnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...