Paczący

piątek, 16 grudnia 2011

Magic number 707

Kolejny Inglot, tym razem różowy, matowy. Bardzo ładny... już go widzę na paznokciach jak ubiorę się na szaro, ponieważ lubię te dwa kolory razem.
Jak wyżej, numer 707.
This Inglot on the other hand is matte baby pink. I could see it with greay outfit, because I love this grey-pink match. It's no.707 as you can see in the title.


Modelką drugoplanową jest pianka z Lidla, którą planuję użyć do jutrzejszej kawy, za namową M. z Zakręcony świat Wery:* :)
Buźka!

18 komentarzy:

  1. ale ładny :) dziękuję za Tag :)
    zaraz go zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor taki wakacyjny :) a pianki do kawy czy czekolady mhh pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek ale na moje paznokcie by się nie nadawał:)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor, ale dla mnie za słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek :) Bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolor - ale nie jestem przekonana do matowych lakierów - mam nierówną płytke - nic nie daje polerowanie i taki mat tylko podkreśliłby te nierówności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, taki cukierkowy! Kochana rozśmieszyłaś mnie do łez swoim komentarzem o nakładaniu odżywki Eveline :D Muszę przyznać, że też jestem wzruszona jej działaniem...Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o wspaniały kolor, bardzo mi sie podoba, ostatnio pokazywałam podobny z editt cosmetics tlkyo słaby trwalłoscia,
    a o zielonym mowie o tym
    http://zakreconyswiatwery.blogspot.com/2011/12/nowosci-modowe-wariacje-5-odcieni-so.html

    so matte

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę tez ze kawka sie szykuje:)z piankami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne wykonczenie, satyna jakby :) szkoda, ze inglot ma takie drogie lakiery,mogłyby byc mniejsze, ale odpowiednio tansze, bo cena odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny lakier, szukam właśnie takich matowych lakierów. Teraz wiem nawet gdzie ich szukać ;)
    Pozdrawiam ;)
    zapraszam do mnie---->http://madziksmile-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...