Paczący

środa, 28 grudnia 2011

Rossmann, parę drobiazgów...

Skończył mi się puder Synergen (o tym pewnie w kolejnym poście nt. "projektu denko"), mydło w płynie i mam odrosty jak stad na Księżyc, więc kupiłam też farbę do włosów. Tym razem do spróbowania Delia, numer 5.3 jasny złoty brąz. Na dokładkę i niejako na pocieszenie, żeby nie było tak banalnie, do koszyka włożyłam też zdobienia do paznokci z Wibo za około 5zł.

Nie mogę się doczekać aż wypróbuję te "cacuszka". Słodko wyglądają...:) chociaż ja nie należę do osób, które "podniecają" się "słodyczą" wyglądu dzieci/ zwierząt/ rzeczy (niepotrzebne skreślić).

No i to mydło do rąk... Mam obecnie żel pod prysznic z tej samej serii (kupiony w Biedronce w zestawie do zobaczenia tutaj klik za 7,99 za 3 sztuki) i pachnie obłędnie!!!
Co do farby to dam Wam znać, kosztowała 6,99, odkrycie roku 2010) zobaczymy...
Tyle, odezwę się niebawem, bo już mi lepiej:)

8 komentarzy:

  1. Dopiero co pisałam recenzję żeli z Luksji - całkiem fajne produkty. Puder Synergen to jeden z moich ulubionych - tani i dobry. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. udane zakupy:) mydło do rąk ładnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja strasznie nie lubie tego pudru Synergen, ale jak widze innym sluzy, kazdy ma inna cere, jednak u mnie na twarzy wygladal okropnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. odpowiedz: ja sie czaję jeszcze na Fantę :D no właśnie, kolory lakierow Miss Sporty zawsze mnie zadziwiają, zawsze znajdzie się jakiś nowy ; o jest jeszcze jeden na ktorego się czaje taki wiśnia-bordo :D

    uwielbiam puder synergen! a na te ozdoby z wibo tez sie czailam ale kurcze ja nigdy nie wiem jak ich uzywac :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak sprawdzi się farba

    OdpowiedzUsuń
  6. ah ten Rossmann uwielbiam go:)
    super zakupy

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wzorki faktycznie słodkie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. jutro idę do rossmanna, rozejrzę się za tymi ozdóbkami :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...