Paczący

środa, 7 grudnia 2011

Hot'nCold ciepło, cieeepło... zimno!

Dzisiejszy makijaż to była moja zabawa w ciepło-zimno. Połączyłam cztery kolory z paletki Sleek Original: fiolet, oba róże i niebieski. Zimne kolory na dolnej powiecie, róże na górnej. Podoba mi się, coś się dzieje a nie jak na tym poprzednim - sama szarość, chociaż takie też mają coś w sobie.


Sleek Original: upper lid - both pink, lower blue and violet.



Jestem z niego zadowolona :))
A Wy co dziś macie na oczkach?
What are you wearing on your eyes today?



Ps. Zaraz jadę po paczkę, to możliwe, że jak wrócę, to Wam pokarzę zawartość. Bardzo krótko szła, bo od nadanie 17 godzin! Polecam korzystanie z paczkomatów - tanio i mega szybko! :)

10 komentarzy:

  1. Ale Ty masz rzesiska :) Jakiego tuszu uzywasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż, fajnie pasują do siebie te kolorki ;) no i cudne rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzęsy rzeczywiście piękne :) makijaż w sam raz na tą zimową porę:)
    fajne zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziś cała powieka kremowa i brąz w kąciku :)
    piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super mkaijaz, mam lakier a avonu ktory nie smierdzi jak typowy tylko pachnie lubie go:

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować makijaż w tych odcieniach :)
    Boskie rzęsy! Naturalne/przedłużane czy to efekt jakiejś świetnej maskary?:D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...