Paczący

piątek, 16 grudnia 2011

Carolina Herrera 212 - moja gwiazdka już zaświeciła:)

O ranyyy!
Ale jaja!!! :) Myślałam wczoraj, że padnę jak moja druga połówka wzięła mnie na zakupy świąteczne do galerii! Zakupy miały być dla naszych bliskich i oczywiście były, ale w międzyczasie wstąpiliśmy do Super Pharm i tam... kupił mi perfumy, o których marzyłam od paru miesięcy! Jak tylko je wyniuchałam pierwszy raz, tak potem z każdą wizytą w SP chodziłam koło nich, psikałam się, i chodziłam i chodziłam, aż w końcu wychodziłam:)

Oh my gosh!
Yesterday I was totally surprised when my hubby took me to a shopping mall for xmas shopping. We were supposed to buy some things for our family but when we went to Super Pharm, he bought me the perfume I've been wanting for such a long time! Every since I noticed them, I wanted to have them! So now I do:)
Stwierdziłam, że skoro ja i tak już wiem, co dostanę pod choinkę, to i ja mogę mu dać to, co dla niego mam. A miałam dla niego zabawkę dla dużych chłopców, czyli helikopter zdalnie sterowany, o którym mówił chyba od roku:) Cieszył się jak dziecko, bardzo miły widok! Co chwilę podchodził, przytulał się, przy sterowaniu nim gęba się cieszyła jakby miał 5 lat. Czasem się tak zachowuje, ale co z tego, ma milion zalet a chyba wielu facetów tak ma, że nie rosną, tylko drożeją im zabawki;)
I thought that since I've got my present yet, I can give him his own. I got him a helicopter which he'd been wanting for almost a year! He was sooo happy! He was smiling all the time, giving me hugs and having fun with playing it as if he were five. Sometimes he's my little boy, but I don't care, he's more advantages and many guys act like that. I heard that when they're 6< they stop growing, their toys are just more expensive;)
That's it. I just wanted to share my happiness with you:)
Take care! :*

To tyle, chciałam się z Wami podzielić moim małym szczęściem:)
Buźka!:*

10 komentarzy:

  1. super tekst:"(...) nie rosną, tylko drożeją im zabawki" :D a prezentu zazdroszczę, powienien Twój partner dostać odznakę SUPER FACET :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj fajny fajny prezencik ci sprawił mój jak coś mi kupuję to zawsze wiem że to BĘDZIE biżuteria:))
    Brawa dla chłopaka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby mój facet dostał ode mnie zdalnie sterowany helikopter, zakochałby się we mnie drugi raz.
    Wyobrażam sobie uciechę Twojego partnera, bo mój przy każdej możliwej okazji podbiega do wysepki postawionej w Galerii Bałtyckiej i ogląda te wszystkie "cuda", niczym dziecko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :). Takiego faceta ze świecą szukać

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki ciepły post :) bardzo miło się czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow niezły prezent, swoja drogą pewnie cena wysoka ?

    OdpowiedzUsuń
  7. @Zakręcony świat Wery: w promocji za 119zł, 30ml ze 185.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w pracy jest szał na te perfumy :) bardzo ładne ale nie dla mnie ;) a faceci im starsi tym bardziej dziecinni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zapach jest stary jak świat :) ale jest moim ulubionym od kilku lat :) kocham te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam takie same tylko że złote, to była chyba jakaś kolekcja limitowana :) Tylko denerwuje mnie flakonik, nie ma jak postawić :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...