Paczący

piątek, 24 maja 2013

Depend nr 311

Cześć Dziewczyny!

Dla przełamania postów typowo Rossmannowo-kolorówkowo-pielęgnacyjno-promocyjno-czterdziestoprocentowych, ja zaprezentuję Wam jeden z moich ulubionych malinowych lakierów, który kupiłam bardzo dawno temu, bo w zeszłe lato, w... Cubusie, razem z trzema innymi, które możecie zobaczyć TUTAJ. Widziałam je też ostatnio w Hebe i mocno się tym zdziwiłam, także informuję, że są dostępne w Cubusie jak i w Hebe. Cena w tej drigerii była wyższa niż w Cubusie, ale nie pamiętam ile kosztowały. W Cubusie kosztowały 9,99 za szukę i 14,99 jeśli kupicie dwie. Ja wówczas kupiłam cztery, w związku z tym, za jeden lakier wyszło coś koło 7,50. Jak na pojemność, to sporo, bo jest go tylko 5ml. Firma jest szwedzka, kolorów do wyboru dużo.

Natomiast sam lakier wygląda obłędnie, czyli tak:



Pędzelek jest krótki z racji wielkości buteleczki, cienki, trochę ścięty, bardzo dobrze rozprowadza lakier od skórek po sam koniec. Na moją szerokość paznokci musiałam dwa razy moczyć, ale nie powstały przez to żadne smugi itp. Bąbelków również nie było! Krycie bardzo dobre, ale dwie warstwy, to standard! Nie nakładałam już SV.

 Cukierkowy? Jak u Barbie? Chyba nie aż tak bardzo!

 Kciuk w górę dla koloru? :) Pewnie, że tak!!!


A Wy jak uważacie?
Znacie lakiery Depend?


33 komentarze:

  1. bardzo ładny :) też ostatnio pokochałam takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdraszczam, że Ty znajdujesz takie fajne kolory w tych sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy sie z tymi lakierami nie spotkałam, ale kolor piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych lakieró ale kolor jest cudny uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale ten kolor jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez poznalam niedawno i zdziwilam sie, ze w odziezowym sa i lakiery do paznokci:)

      Usuń
  6. o szwedzka firma? uwielbiam szwedzkie kostemyki (<3 IsaDora), szkoda tylko, że nie ma Hebe w Krakowie. Pozostaje mi się rozejrzeć w Cubusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IsaDory nic nie miałam.. w Cubusie są zaraz przy kasie:)

      Usuń
  7. Sliczny kolorek , nie znam tej firmy lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie znam tej marki, ale kolor jest piękny i wcale nie 'barbiowy'. ach, ten połysk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się też "barbiowy" kojarzy z trochę innym:) ale też jest miły dla oka:)

      Usuń
  9. Marka mi nieznana, ale kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny jest ten kolor;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam wcześniej tej firmy - Hebe u mnie nie ma, a w Cubusie bywam rzadko. Kolor obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go kupiłam bardzo spontanicznie nudząc się przy kasie zaczęłam oglądać i wpadło kilka do koszyka:)

      Usuń
  12. Nieeee barbiowy na pewno nie...ładny idealny na teraz:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...