Paczący

czwartek, 16 lutego 2012

2w1 - denko lutego i zakupy. 2in1 - Feb. pan and shopping

Witam Was gorąco i tłusto w ten Tłusty Czwartek! Hi there Honeys and welcome!
Jeszcze nie jadłam żadnego pączka, a Wy? Ale jak się dorwę, to zjem 2 minimum ;)

Dzisiaj czas na to, abym pokazała Wam co mi się skończyło (=co muszę kupić), oraz część zakupów jakie już zrobiłam w celu uzupełnienia brakujących produktów. Będzie to głównie pielęgnacja.
Today it's time to show you my project pan and some small shopping. It's going to be short and mainly about cleaning things.
 First of all project pan:
Po pierwsze denko:

1. Płyn do płukania ust bez alkoholu- Dentalux z Lidla, 5zł - mój ukochany!!! Nowego nie kupuję, bo mam jeszcze zapas :) My beloved mouth wash Dentalux from Lidl!
2. Szampon Head&Shoulders shampoo
3. Żel pod prysznic z Avon Senses o najpiękniejszym zapachu z tej serii: Lagoon Avon Senses lovely smelling Lagoon body wash
4. Żel pod prysznic Luksja - również cudny zapach - oliwka i aloes Olive and Aloe Vera Luksja shower gel
5. Peeling Be Beauty z Biedronki winogronowy - 6zł. Jego zapach mi nie odpowiada tak jak ten borówkowy, ale super ściera! Be Beauty grape peeling, not so nice as far as smell is concerned, but rubs really well!
6. Szampon Pantene Aqua Light - ładny zapach, myje jak normalny szampon, bez rewelacji. Pantene Aqua Light shampoo

Secondly: shopping
Po drugie zakupy:
1. Peeling Be Beauty - do spróbowania tym razem Mango, 6zł Biedronka Be Beauty mango peeling
2. Płatki kosmetyczne Carea Biedronka Carea face pads
3. Szczoteczki do zębów Prokudent z Rossmanna, około 5-6zł two random toothbrushes
4. Mydła Fa, Rossmann około 2zł/szt. two Fa soaps
5. Żel pod prysznic Original Source malinowo-waniliowy. Pachnie o-błę-dnie! Rossmann, około 7zł w promocji. Original Source raspberry-vanilla milk shower gel, smells a-maze-ing! 
That would be it for now. Take care!
Love,
To tyle.
Pamiętajcie o rozdaniu - klik!!

Ściskam!

14 komentarzy:

  1. nie lubię Head&Shoulders, a na ten płyn do płukania jamy ustnej z Lidla muszę skusić:) tylko, że Lidl jest tak daleko...:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje jedne z ulubionych płatków kosmetycznych!:)
    Niezłe denko, jest się czym pochwalić. Brawo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już po drugim pączku, i myślę o kolejnym ;-)

    mam peeling z biedronki borówkowy , jest super, winogrono i mango kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bardzo lubie ta seria aqua light z pantene

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre denko i już następstwo jest fajnie
    ostatnio zastanawiałam się nad szamponem z pantene

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam też ten peeling z Biedronki i też wolałam borówkowy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię te płatki kosmetyczne ;) a na ten peeling miałam zamiar się dzisiaj skusić , tylko wyglądał trochę nie korzystnie w pudełku więc odłożyłam na półkę, rzeczywiście teki dobry ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie super! świetnie ściera- używam go nawet do twarzy:) po nim wszystko jest gładziutkie!

      Usuń
  8. O są u Was jeszcze te peelingi? Też wolałam borówkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w jednej biedronce jest wszystko! w mniejszych tylko wybrane produkty.

      Usuń
  9. o kurde u mnie nie ma już peelingów w biedronkach w których byłam :P

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...