Paczący

czwartek, 23 lutego 2012

Wind- und Wettercreme Babydream - krem ochronny

Witam Was Kochane!
Jak usłyszałam zapowiedź tych największych mrozów, które na szczęście już za nami, postanowiłam, że kupię jakiś tłusty krem do ochrony skóry twarzy. Padło na ten:

Jest to na pewno świetnie Wam znany krem z olejkiem z awokado z Rossmanna, który ma chronić przed wiatrem i brzydką pogodą.



Babydream Wind- und Wettercreme:
- testowany dermatologicznie
- zawiera olejek z awokado i pantenol
- nadaje się dla małych dzieci i ma specyficzny zapach, ale mnie on nie przeszkadza
- fajnie, że jest dość tłusty, bo chroni twarz przed zimnem
- bez konserwantów i oleju mineralnego
- opakowanie 75ml za około 4,50zł
- używałam go pod makijaż i dobrze się zachowywał, tzn. żadna tłusta warstwa nie prześwitywała spod fluidu
- dość szybko się wchłania
Moja ocena: 8/10


 Na pewno spotkałyście się z nim, mam rację?
Używałyście? I jak?



Przypominam o rozdaniu: kliknij, weź udział i wygraj!

13 komentarzy:

  1. Używałam bardzo fajny, nadaje się pod makijaż i jest taniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie by się raczej nie sprawdził bo mam baaaaaaaaaaaaaaaardzo tłustą cerę :D więc jak najdalej od takich kremów ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie po ok. miesiącu używania tak zapchał, że miała pryszcza na pryszczu na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Zainteresował mnie ten krem, chociaż trochę obawiam się czy i on by mnie nie uczulił. Ale za taką cenę może go wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio go kupiłam, jak były te wieeelkie mrozy :) dobrze się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. też go mam, a raczej córka ;) i ja skorzystałam w te mrozy i mimo, że mam cerę mieszaną nie świeciłam się i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana na prawdę jest taki dobry jak piszesz?
    Jak mi zapach będzie pasował to chyba go jutro kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii ale w związku z tym iż mam już za dużo kremów sięgnę po niego jak tamte mi sięgną dna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten krem i podczas mrozów podkradałam go młodszej siostrze.. ;P!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna cena, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do odpowiedzi na Tag, więcej info tutaj:
    http://mojkosmetycznyswiat.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. uczę się pisząc, zawsze wszystko pełno razy przepisuję, tak mi najłatwiej więc wyszło mi to tylko na dobre :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...