Paczący

środa, 29 lutego 2012

TAG - 5 kosmetycznych rzeczy, których WCALE nie chcę mieć!

Witajcie!
Zostałam oTAGowana przez ilussię, za co bardzo dziękuję!:) Spieszę odpowiedzieć na ten TAG w te pędy!:)
Najpierw zasady:
- napisz, kto Cię oTAGował i zamieść zasady TAG'u;
- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki (akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo np. maja tańsze odpowiedniki, są przereklamowane, amatorkom są niepotrzebne, bo to sposób na niepotrzebne wydatki...i krótko wyjaśnij swój wybór
- zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek.

1. Zupełnie zbędne są mi modne, najnowsze, lansiarskie paletki: MAC, Urban Decay II czy I, najnowsze edycje Sleeka itp. W zupełności umiem się zadowolić tym, co już mam, nie muszę kupować wszystkiego, co najnowsze i na czasie. (nie tylko jeśli chodzi o kosmetyki zresztą:)
2. Beauty Blender - za drogi gadżet, zupełnie mi nie przydatny, wolę własne palce albo pędzelek do podkładu z Rossmanna.
3. Nie chcę wcale być posiadaczką lakieru do paznokci Chanel, Orly, China Glaze, Zoya czy OPI. Raz, że za drogie jak na tak banalny kosmetyk, który z doświadczenia wiem, że użyję dwa razy a reszta wyschnie.
4. Nie odczuwam parcia na kosmetyki tylko i wyłącznie naturalne. Wolę te ogólnodostępne z drogerii.
5. Nigdy w życiu nie używałam i nie użyję zalotki! Nie potrzebuję i szkoda by mi było moich rzęs.

Do dalszej zabawy zapraszam:
Zakręcony Świat Wery
NOKANAMI
martafashionstyle
kosmetasia
Moja zakupowe szaleństwa

Pozdrawiam!
... i nadal przypominam o rozdaniu!
KLIKNIJ TUTAJ, ZGŁOŚ SIĘ I WYGRAJ NAGRODĘ!

6 komentarzy:

  1. najfajniejszy tag jaki do tej pory był:)
    zgadzam się z wszystkimi Twoimi punktami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z częścią się zgadzam ale na podróbkę BB mam wielką chęć ;) bo oryginał faktycznie za drogi ;)

    http://www.biemi-bo.blogspot.com/2012/02/uwaga-biemi-rozdaje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż nie będę oryginalna, ale zgadzam się z Tobą.. Choć może zastanowiłabym się nad naturalnymi kosmetykami, ale tak czy siak używam głównie alterry i na tym się kończy głownie moja naturalność. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W 100% zgadzam się z Twoją odpowiedzią na ten tag :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...