Paczący

czwartek, 2 lutego 2012

TAG: Nasze ulubione seriale


Cześć Dziewuszki! <3

Dzisiaj pora na TAG dotyczący seriali.
Może nie jestem jakąś wielką fanką tego gatunku, ale czasem na coś zerknę :D 

Zacznę od zasad:
1. Napisz kto Cię otagował
2. Opublikuj u siebie na blogu logo taga
3. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali
4. Zaproś co najmniej 5 innych blogów

No więc zostałam otagowana przez Andzię, a seriale, na które czasem zdarza mi się rzucić okiem, to:

Rodzinka.pl - w sumie, to staram się oglądać raczej regularnie ;)

The Hills (=Wzgórza Hollywood) - trochę durnowaty serial o młodych ludziach z LA i ich "problemach". Oglądam w oryginale w celach edukacyjnych, i żeby sobie popatrzeć na to piękne miasto i kraj, w którym od dziecka chciałam mieszkać... 

Seks w wielkim mieście - tego nie trzeba nikomu przedstawiać ;)

Zagubieni - jak jeszcze leciało to w TV, to do pewnego momentu starałam się oglądać, ale potem tak motali i lali wodę, że mi się odechciało.

Ostatnim, do którego trochę wstyd mi się przyznać, jest Pierwsza miłość. Jak jestem w domu kiedy go puszczają, to oglądam. Ba, nawet zdarza mi się uciszać kogoś kto mi przeszkadza. Zwłaszcza jak pod koniec zapowiadają co będzie w następnym odcinku ;)

No i to by było na tyle :)
Czekam na ulubieńców z tej kategorii następujących dziewczyn:

Pozdrawiam Was i całą resztę! :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za otagowanie, postaram się go zrobić w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za oTAGowanie:*.
    Też lubię Rodzinkę.pl, Pierwszą miłość też oglądam:D, ale chyba nie znajdzie się w moich "naj"-musze przeanalizować:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. rodzinka the best, a the hills też oglądałam, powiedz mi czy oni to grają, czy to jest reality show? bo już sama nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za otagowanie :)
    Postaram się jak najszybciej ten tag zrobić :) ale ja raczej z tych co oglądają mało ambitne seriale ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja pierwszą miłość tez oglądam :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...