Paczący

czwartek, 22 marca 2012

Denko Marzec 2012

Witajcie!
Odebrałam wczoraj aparat. Krótko trwała naprawa za co jestem wdzięczna sonce:)
Od razu pokażę Wam co mi się skończyło w tym miesiącu.

1. Szampon Cien z Lidla przeciwłupieżowy - tani, rzadki, mało wydajny


2. Peeling Be Beauty Biedronka winogronowy - znacie je, ja wolę borówkę, teraz mam  mango.


3. Peeling Joanna gruszkowy - nie lubię tych peelingów odkąd znalazłam te z Be Beauty!


4. krem Bambino dla dzieci - tłusty, jeszcze pozostałość po zimie


5. odżywka do włosów Garnier po farbowaniu - jak to odżywki, które znajdują się w opakowaniu farby do włosów


6. balsam do ciała Garnier Body Cocoon - pachnie b.fajnie, super nawilża, szybko się wchłania, mogłam kupić 400ml a nie tylko 250.


7. Olay krem z fluidem do cery jasnej - nareszcie się skończył. Nie lubię kremów BB!


8. puder Synergen - tego nie trzeba komentować, już mam kolejny i zawsze kupuję tylko ten.


9.  balsam do ust Isana - fajnie nawilża, tania...


Miałyście kiedyś ten balsam z Garniera?
Ja go zamówiłam na Allegro.

W kolejnym poście recenzja odżywki do włosów James's Brown'a - Intensively Glossy Rescue Treatment Scandalous.
Buziaki

18 komentarzy:

  1. Nie miałam :)
    ale poluję na ten peeling z biedronki i nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. oo..szybka jesteś, ja mam bardzo mało w tym miesiącu, ale zaskoczeniem będą 2 farby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mom projekcie denko tez zagości te peeling a puder juz mam w kosmetyczce ente opakowanie i zawsze do niego powracam

      Usuń
  3. w biedroncesa teraz poprzeceniane masla do ciala kupilam dzis bawełna -AZJA slicznie pachnie sa po 4,99
    peeling mi sie bardzo podobal wiec mysle,z e ta informacja Cie zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie poszukuję czegoś dobrze nawilżającego do ust. Carmex jest idealny ale już mi się znudził, czas coś zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA miałam ten balsam z Garniera , kupowałam go za granicą i tez sobie chwaliłam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego ;) ja też lubie te peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię tego peelingu z biedronki jak dla mnie za słabe ścieranie..

    OdpowiedzUsuń
  8. Super denko...ja powoli kończę kilka produktów by zdążyć przed kwietniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi w tym miesiącu słabo poszło denko.
    Nawet nigdy nie widziałam tego specyfiku z Olay, ale widać, że żadna strata.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...