Paczący

wtorek, 13 marca 2012

Super Pharm rządzi!

Hej!
Dzisiaj post bez fotek, bo aparat wspaniałomyślnie się zepsuł - karta microSD się ułamała i część została w środku. Oddadzą pewnie za około 2 tygodnie, na szczęście jeszcze jest na gwarancji więc mam nadzieję, że szanowne Sony nie każe nam płacić.

Musiało się to stać akurat jak byłam wczoraj w Super Phramie i kupiłam: 
- dwa balsamy do paznokci 2x5 z SuperPharm w promocji za 18zł za dwa, plus pilnik papierowy gratis,
- balsam do ust Tisane za 8zł również w promocji.
Wiem, że znacie doskonale oba te produkty. Ja mam je u siebie po raz pierwszy, ale od wczoraj już mi się podobają.
Poza tym w gazetce SP jest wiele fajnych produktów przecenionych, które warto mieć, całe serie za -30% itp. Zadziwiło mnie to, że można tam (gdzieś, nie wiem jeszcze gdzie) znaleźć balsamy do ciała Victoria's Secret Garden za 50zł za 250ml. Nie kupiłabym na pewno, bo za drogo jak za taką ilość, ale powąchać czemu nie:)
Przy okazji znalazłam też fają stronę internetową z aktualnymi promocjami, gdzie można sobie porównać ceny i iść tam gdzie taniej.
Pozdrawiam serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Oj nie, ale kusisz... Też nigdy nie miałam tych produktow, ale kuszą mnie, oj kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tisane to ponadczasowy kosmetyk:) będziesz z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam balsam Tisane, z tymże ja już kupiłam w aptece za ok 8zł, więc Superharm nie zbyt zainteresowało mnie tą promocją.,

    OdpowiedzUsuń
  4. SP, nadchodzę! (Jak tylko przestanę kaszleć jak gruźlik)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam to szczęście że w mojej aptece tisane ma regularną cenę 8 zł - i jego używam na skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tisane bym kupiła, ale nie mam tej apteki czy to drogeria:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tisane uwielbiam, a tych balsamów do paznokci nigdy nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety u mnie nie ma tej apteki a szkoda!! promocja super

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ówniez nie ma tej apteki:(

    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że mam juz 4 pomadki w zapasie, bo choruje na Tisane :(

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...