Paczący

piątek, 23 marca 2012

Śniadanko :D

Witajcie :)

Dzisiaj wpis kulinarny, zdrowy i dietetyczny. Oto moje dzisiejsze (i nie tylko) śniadanko:
Zazwyczaj jem właśnie mleko z muesli i z otrębami owsianymi. Do tego owoc: banan albo jak dzisiaj pomarańczka i garść migdałów. Jem tak od niedawna, nie myślcie sobie, że zawsze byłam taka "zboczona", kiedyś jadłam parówę z bułą, majonezem i ketchupem albo kanapki. No, ale ostatnio wzięłam się za siebie: zdrowe odżywianie, ćwiczenia i efekty - małe, bo małe, ale już widzę.

A Wy co jecie na śniadanie? Czy w ogóle nie jecie śniadań?

11 komentarzy:

  1. A ja sobie nie wyobrażam wyjść z domu bez śniadania. Zawsze są to 2 kromki chleba (czasem ciemnego, czasem jasnego). Jakbym zjadła tylko musli to bym zaraz była głodna :D ale za to w ciągu dnia mniej jem, jak zrobię sobie takie duze śniadanie :)
    Ale wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najcześciej to co napisałaś że kiedyś jadałaś :D heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nkiedys jak chodziłam do szkoły wogóle wychodziłam bez śniadania. Teraz obowiązkowo mleko z płatkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez 3 miesiące byłam na diecie, schudłam ponad 10kg (schudłabym więcej, ale czasami miałam chwilę słabości ;)) i właśnie też jem takie śniadanie 2 razy w tygodniu a teraz się jeszcze ciepło zrobiło to obowiązkowo, chociaż dietę już skończyłam to i tak codziennie staram się chociaż 10 minut poświęcić na jazdę rowerem albo biegi a ze szkoły do domu wracam na nogach (a mam 3km, więc dość sporo;)). Efekty świetne, właśnie takie ćwiczenia świetnie kształtują ciało, bo sama dieta to za mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam za dużo czasu na śniadanie :/
    rzadko kiedy jadam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, na swoim blogu zaproponowałam nowy (chyba) TAG: Bez czego nie zasnę, czyli co trzymam obok łóżka. Jestem bardzo ciekawa Twoich odpowiedzi, więc Cię otamowałam. Mam nadzieje, że znajdziesz chwilkę, żeby wziąć udział w zabawie :) Zapraszam :)
    http://freshlinenblog.blogspot.com/2012/03/tag-bez-czego-nie-zasne-czyli-co.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Musli z migdałami i malinami to mój zdecydowany faworyt na śniadanie! Czekam tylko na maliny :D

    Albo twarożek ze świeżymi truskawkami.

    Naleśniki z jabłkami.

    Tosty francuskie z gęstym jogurtem i bananem.

    Robię się głodna. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo mamusiu! co za pyszności!
    uwielbiam pyszne jedzonko < 3 a śniadania zawsze staram się jeść, to najważniejszy posiłek w ciągu dnia ; )

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...