Paczący

czwartek, 14 marca 2013

Nowe miejsce na kolor :)

Witajcie!

Od wczoraj stawiam na kolor. Na brwiach... Wczoraj zielone, dzisiaj różowe;) Nie obchodzi mnie, że to nie jest jakiś tam trend, bo znacie mój stosunek do nich. Taką miałam ochotę i już! I mi się spodobało! Może nawet jutro będą niebieskie albo fioletowe, O!:)

Nad górnymi rzęsami czarna kredka, pod dolnymi różowy cień, ten sam, co na brwiach:)

Rzęsy pociągnięte dwiema warstwami Chanel, który niestety z czasem w ciągu dnia się delikatnie kruszy, ale o tym innym razem ;)


Odważyłybyście się, czy kicha? :P

34 komentarze:

  1. do jakiejś sesji jak najbardziej, ale żeby na ulice tak wyjść to raczej bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt :). Gdybym miała jaśniejsze brwi to jak najbardziej, ale w moimi tak się chyba nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie jestem na tyle odważna... może dlatego, że mi by kolorowe brwi nie pasowały...

    OdpowiedzUsuń
  4. Do ludzi bym tak nie wyszła, ale na impreze czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładny kształt brwi i kolor też :-) podziwiam za odwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to dość interesująco i ekstrawagancko ale efekt ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, co Ty jeszcze wymyślisz?
    jak zobaczyłam tytuł posta to najpierw pomyślałam, że zobaczę kolorowe włosy =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle i o tym, ale najpierw trzeba je miec;) poza tym brwi to tez jakies tam wlosy:)

      Usuń
    2. Badz twarda, nie farbuj wlosow :P
      Eee no nie przesadzaj juz chyba troszke odrosly :)

      Usuń
  8. I w zasadzie czemu by nie wyjść w takich na ulicę? Moim zdaniem nie ma co się przejmować tak bardzo opinią innych. Każdy ma swoje życie i swój styl, więc to jak się ubiera czy wygląda to jest tylko i wyłącznie jego sprawa :) Jak ludzie przyzwyczaili się do malowania na czarno brwi to i by się czerwone przyjęły. Zresztą niektórzy farbują całe włosy na czerwono, więc brwi to pikuś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na innych mogę popatrzeć. Lubię ludzi, którzy odważnie pokazują co lubią i się nie przejmują. Natomiast sama w zielonych czy czerwonych brwiach nie wyszłabym do ludzi :-) Nie jestem taka odważna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł :) ja moje umalowałam kiedyś na zielono do takiej jednej stylizacji :) ale chyba nie odważyłabym się w nich wyjść z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompletnie nie w moim guscie ale podziwiam za odwage. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam naturalnie czarne brwi, więc nic z tego :( do sesji bym się odważyła, ale na ulicę raczej nie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. przy jasnych brwiach można się tak bawić :) ja niestety mam ciemne i czasem nawet przy sporych chęciach wychodzi to żałośnie u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. a co tam :) ciekawa jestem miny Mareckiego jakby mnie tak zobaczył po porannym make-up'ie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie super! też swego czasu tak robiłam - tylko raczej różne czerwienie :) w pracy niestety nie mogę..ale bardzo mnie to kręci:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę kiedyś spróbować. Tutaj i tak nikogo by to nie zdziwiło ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...