Paczący

sobota, 23 marca 2013

Perfumy w olejku - Maysoon - orient na maksa!

... prosto z Dubaju, które zostały mi przywiezione przez moją ukochaną siostrę jakiś czas temu. Jest to cudne turkusowe pudełko ze srebrnymi literami arabskimi. Gdy zdejmujemy pokrywę, w środku dumnie stoi srebrna buteleczka i już unosi się cudny, intensywny zapach. Typowo arabski. Mocny. Idealny na letni wieczór. Kropelka na nadgarstkach i za uszami i już jestem gdzieś w okolicach tego słynnego hotelu w kształcie masztu albo tego najwyższego budynku na świecie a z nieba leje się żar. Nie byłam, ale jak je wącham, to słowo daję, że tam jestem:) Cześć, tak w ogóle:*


 Są baardzo trwałe. Nie zmieniają swojego zapachu na skórze nawet po wielu godzinach. Następnego dnia bardzo ładnie je czuć w miejscu, gdzie zostały nałożone! Strasznie je lubię, dlatego staram się je oszczędzać również z racji tego, że są w PL niedostępne;) 
U nas ich nie dostaniecie, ale możecie poszukać innych orientalnych perfum w olejkach na helfy.pl, czyli dokładnie TUTAJ

Lubicie  perfumy w takiej formie?

30 komentarzy:

  1. dla mnie mogłoby się okazać to zbyt intensywne ;) i sądzę że bardziej zapach by mi się podobał na drugi dzień - tak jak piszesz jest wtedy delikatniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są intensywne, zgadza się:) na drugi dzień też je czuć, ale faktycznie ciut mniej:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że w spryskiwaczu chyba nigdy nie będą takie trwałe jak w olejku:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. to zapraszam do zastanowienia się nad zakupem na helfy;)

      Usuń
  4. Ślicznie wygląda! zapach niestety nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach mocny, orientalny, fakt nie każdemu może podchodzić;)

      Usuń
  5. już sam flakonik jest niesamowity! uwielbiam takie orientalne klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam je w jakimś sklepie internetowym, chętnie bym wypróbowała ;)
    opakowanie jest przeurocze !

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. GR holo, nie pamiętam numeru, chyba 107, będzie niedługo:)

      Usuń
  8. Nie miałam nigdy nic podobnego, ale jak piszesz, że z Dubaju to chętnie bym powąchała. Marzą mi się choćby 2 tygodnie w tym miejscu =(

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. nie zazdrość, tylko śmigaj do Dubaju;) i przywieziesz mi przy okazji kolejne:):)

      Usuń
  10. Piękna butelczyna ^^
    Nie jestem orientalna niestety. Przy takich ciężkich zapachach mam mega bóle głowy.. Na kimś bym lubiła, ale na sobie niestety nie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie smaruje sie nimi codziennie:) to dosc specyficzny zapach, nie kazdemu moze pasowac..

      Usuń
  11. Flakon prezentuje się bardzo oryginalnie.
    Zaachu jestem niezmiernie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dokładnie one pachną? Bo w składzie mają różę i kokosa, czuć coś z tego? Proszę o odp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa prosba... Nie pachna ani tym ani tym:) orient, nie umiem opisac tego zapachu...

      Usuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...