Paczący

środa, 6 marca 2013

Follow Me on Glitter - Kardashian'ki dla O.P.I

Aloha hola! :)

Z zestawu Nicole Kardashian dla O.P.I moim zdecydowanym ulubieńcem jest sreberko o nazwie nawiązującej do znajdującego się w środku brokatu - Follow Me on Glitter. Nigdy w życiu nie miałam takiego lakieru. Jak mu się tak przyglądam, to trochę zalatuje mi piaskowym wykończeniem mimo, że jest z brokatem. Shimmer to to raczej nie jest. W dodatku jakby go zmatowić, to już w ogóle piaskowiec jak ta lala bez specjalnego wydawanie kasy na ten najnowszy krzyk mody wśród wykończeń lakierów do paznokci! W to mi graj!




 To taki bardzo błyszczący szaraczek, wśród drobinek którego mienią się między innymi zielone, pomarańczowe, różowe, niebieskie, żółte i czerwone kawałeczki. Same piękności!



 W zależności od tego jak pada światło i jaka jest jego jakość, tak lakier zmienia swój kolor. Poprzez srebrny, szary do niemal zielonkawego. Miodzio!


Światło dzienne:


Jestem nim mega zachwycona! Zdecydowanie jest to mój ulubieniec z tej kolekcji! 
Zobaczę jak będą wyglądały pozostałe, ale ten ma u mnie bardzo dużo punktów nie tylko za kolor, bo poza tym nakłada się elegancko. Do takiego krycia potrzebowałam dwóch warstw, co jest raczej standardowe. Bardzo szybciutko wysechł i należy do tych, do których jak się coś zepsuje lub odpryśnie, będzie można domalować tylko ten kawałek bez konieczności zmywania całości. Duży plus dla leniwych, czyli m.in. dla mnie :D Pięknie wygląda również z nałożonym matującym topperem z Essence. Cudo, prawda? 

Znacie jakiś podobny do tego lakier? Czekam na propozycje.

29 komentarzy:

  1. bardzo ciekawie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny... jestem na etapie zapuszcania paznokci... zaczyna się sezon :) więc przygotowuję je na rozmaite kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny jest, ale jak dla mnie raczej na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego, że jest dość ciemny? mnie często się zdarza, że noszę latem ciemne a zimą jasne:)

      Usuń
  4. przypomina mi nieco Oxide od Sally Hansen, ale ma większe drobinki :)
    bardzo mi się podoba w macie!!!
    wiedziałam, że w końcu się złamiesz w kwestii piasków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie myślałam, że będzie taki ładny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja od razu wiedziałam, to on wpadł mi najbardziej w oko z nich czterech:D

      Usuń
  6. Ładny :) taki stalowy, trochę podobny do cienia Inglot Shine 147 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę przyznać, że ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje paznokcie są emejzing :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolorek, ale ja bym go widziała na grafitowym/czarnym/ciemnoszarym podkładzie =P ale ja zazwyczaj tego typu lakiery tak nakładam, takie zboczenie =P
    już widzę jak domalowujesz ten ewentualny odprysk lakieru... Kto choć czasem tu zagląda ten wie, że nie wytrzymasz z jednym kolorem do tego odprysku =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Dokladnie:) ale informacja przydatna dla tych, co wytrzymuja:) :*

      Usuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...