Paczący

niedziela, 24 marca 2013

Golden Rose nr 107 - mój maleńki mroźny holo-przyjaciel:)

Siemanderko :)

W styczniu dostałam cudną niespodziankę! Mianowicie jak leżałam taka biedna w szpitalu, rodzice przynieśli mi małą-wielką przesyłkę od tamit24, która występowała już w TYM poście, ale tylko symbolicznie. Dzisiaj Wam przybliżę z lekka to szczególne cudeńko, które się tam m.in. znalazło, które uwielbiam, za które już dziękowałam, ale tak je kocham, że dziękuję Ci cudowna Paulinko jeszcze raz, i po stokroć wielkie senkju! :*

Przed Wami lakier holograficzny GR o numerze 107. Do takiego krycia potrzebowałam 3-4 warstw, im więcej, tym lepiej. Bardzo szybko schnie, więc nie ma nerwów i problemu z kolejnymi warstwami. Nie udało mi się uchwycić efektu holograficznego, ale wierzcie mi, że pod pewnymi kątami widać tą cudną tęczkę:)

To małe, niepozorne, szaro-srebrne cudeńko od razu stało się moim ulubieńcem. Byłoby co prawda większym, gdyby nie ilość warstw, ale prędkość wysychania to rekompensuje, no i sam efekt! Czyż nie? :)







Lubicie "holosie"?
Który jest Waszym ulubionym?

32 komentarze:

  1. Śliczny :)
    Dawno nie miałam holo na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy i jak dotąd jedyny, ale wpadłam po uszy i będę szukać kolejnych!:)

      Usuń
  2. Śliczny jest :)
    U mnie nowości z Golden Rose akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor. Musi niesamowicie wyglądać w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ^^^ tak się cieszę, że Ci się podoba!
    musisz koniecznie spróbować go w layeringu- nakładając na jakiś inny lakier, np. jakąś śliwkę! :)
    uwielbiamy holosie, oj tak!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że mi się podoba! zawsze jak go mam to sobie o Tobie myślę, że mi straszną niespodziankę wtedy sprawiłaś:) muszę zrobić tak jak mówisz:)

      Usuń
  5. ciekawy, choć moje dłonie wyglądają przy takich odcieniach jak sine;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, ale na samą myśl o jego zmywaniu dostaję gęsiej skórki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie Kochana, zdziwiłabyś się! zmywa się całkiem normalnie:):)

      Usuń
  7. Bardzo mi sie podoba ten lakier :) Mnie teraz czeka wizyta w szpitalu w poszukiwaniu guza, wiec mam nadzieje, że tak jak Tobie uda mi się przetrwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno!!!!!! :*:*:*:* nic się nie martw, nic się nie bój, jedz kaszankę i obserwuj, sikaj w górę, jedz cebulę i nie przejmuj się w ogólę!!!!!! :D:D:D:D

      Usuń
  8. Wow wygląda rewelacyjnie. Tylko tyle warstw...u mnie nie przeżyły by dnia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im więcej, tym piękniejszy, też tego nie lubię, ale on mi się tak podoba, że kładę kolejne bez grymaszenia:D nic mu się nie dzieje w ciągu dnia:)

      Usuń
  9. Tylko nieliczne lakiery holo przypadają mi do gustu. Ten jest cudny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tak samo:) jednak stwierdzam, że muszę powiększyć moją kolekcję o kilka nowych holosi:) najepiej fioletów;);)

      Usuń
  10. Fajnie, fajnie :) Ja jednak wolę taki efekt u kogoś niż u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio chciałam sobie kupić lakier holo ale pani na stoisku mi powiedziała że wycofano tą serię:( nie mam pojęcia dlaczego...

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chyba nie mam żadnych holo, fanka ogromną nie jestem.. sama nie wiem dlaczego.. nie podoba mi się chyba po prostu na moich paznokciach.. wolę kremowe lakiery :) ale ten na Twoich ładnie się prezentuje no :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nigdy nie miałam lakieru holograficznego:) może się skuszębo ten kolor całkiem fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy, ale już wpadłam po uszy i planuję kolejne:) mam nadzieję, że znajdę jakieś z jeszcze większym efektem holo...

      Usuń
  14. Prześliczny jest ten kolor:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...