Paczący

poniedziałek, 18 marca 2013

NOTD - nudziak Bell - Air Flow Lotus Effect

Hej!

Ja dzisiaj siedzę pierwszy dzień z sześciu następnych tygodni w Instytucie Onkologii w Gliwicach i nie mam ze sobą aparatu. Zawczasu narobiłam sobie fotki na wiele kolejnych postów w domu;) Dzisiaj mam na pazurach nudny lakier z Bell - mój pierwszy z Bell w ogóle - kupiłam go w Biedrze za 5.99. Ale jak można wyjść tylko z lakierem? Jeszcze w moich mackach znalazły się pomadka ochronna i tusz ;)

Do takiego krycia potrzebowałam trzech warstw a i tak prześwituje:/ Szkoda.
Lakier przepuszczający powietrze - czego to ludzie nie wymyślą...

Pędzelek jest świetny - idealnie nakłada się lakier na paznokcie kilkoma prostymi ruchami!
Poza nim w/w pomadka ochronna Bell i tusz, który już testuję i jest bardzo OK! :) soon...
Jakby na paznokciach wyglądał tak jak w buteleczce, to zakochałabym się w nim na maksa a tak jest tylko "do zaakceptowania". Na plus jest to, że dość szybko schnie i nie smuży.

Lubicie nudziaki na paznokciach? 
Ja tak średnio... chociaż ten ładnie wygląda w butelce.

30 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobny z Bell, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakieś dwa dni temu kupiłam ten sam lakier, ale nawet go jeszcze nie użyłam. oczywiście do koszyka w Biedronce dorzuciłam również eyeliner z Bell, żeby lakier nie czuł się samotny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te lakierki baaardzo słabo kryją, ale kolory mają super.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiś taki dziwny odcień, chyba nie mój, szkoda, że tyle warstw trzeba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się też wydaje, że dziwny, chyba wolę takie kolory u innych niż u siebie;)

      Usuń
  5. Faktycznie słabe krycie, jak dla mnie odpada, choć nudziaki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam nudziaka z Eveline zakupionego w Biedronce :) wlasnie gosci na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A już się bałam, że będziesz na 6-cio tygodniowym odwyku blogowym =P
    ja tam lubię nudziakowe paznokcie ale ten lakier nie dla mnie. Ciągle szukam ładnie kryjącego beżu przy dwóch (no dobra jak będzie przepiękny to przy trzech) warstwach =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego już bym nie zniosła;) ostatnio te trzy tygodnie w styczniu były przez to średnie:/

      Usuń
  8. Krycie ma strasznie słabe... Ja uwielbiam mój nudziak z H&M! Wystarczy jedna grubsza lub dwie cieńsze warstwy i idealnie kryje :) Już mi się kończy więc muszę go znów zdobyć :) Daje 20zł ale cały rok nim maluje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo ładny.
    Jednak trzech warstw nie wybaczam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój kolor, ale paznokcie to Ty masz piękne! Świetny kształt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko, przesadziłaś... obgryzałam bardzo długo więc tym bardziej dzięki za komplement:*

      Usuń
  11. ostatnio nie lubię nudziaków...znudziły mi się...ale powiem szczerze że ten jest dość spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I tak jest ładniutki, taki delikatny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten lakier,ale jeszcze nie probowalam ...lubie nudziaki,ale wole intensywne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się :) mam dwa lakiery z tej serii, jeden jest kompletnie do kitu, drugi o niebo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor całkiem ładny, ale za słabo kryje bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię nudziaki a ten super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo miły kolor, szkoda, że mało kryjący :(

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...