Paczący

niedziela, 3 marca 2013

Wszystko, co dobre...

... to musi się skończyć!
Cześć!

Oczywiście jak coś polubię i to bardzo, to zaraz się okazuje, że to likwidują albo wycofują. Tak było też z księgarnią Weltbild. Często zamawiałam tam książki. Bez wychodzenia nigdzie miałam dostawę do domu albo korzystałam z równie wygodnych paczkomatów. Niestety okazało się, że mają tę księgarnię zlikwidować, Weltbild wycoduje się z Polski. Niby jest to powód do rozczarowania, ale patrząc nie dalekosiężnie, to można było się obkupić podczas kilku dni ogromnych promocji w moim mieście. Nawet do 75%, tak więc wpadłam tam i chapnęłam kilka książek. Tylko książek, bo pozostałe produkty, które proponowali w ogóle mi nie odpowiadały, zalatywały kiczem i chińszczyzną. Promocje promocjami a likwidacja likwidacją. Co ja zrobię jak mi się zachce książki a Weltbilda już nie będzie? Te książki teraz są takie drogie...


Dodatkowo do promocji dodawali do zakupu gadżet: można było sobie wybrać albo notes z długopisem (już mam) albo zakładki (już mam) albo bransoletkę. I to o nią poprosiłam, bo nawet mi się spodobało to dyndające serce z napisem "kocham czytać"


Zakupy bardzo udane, pozostaje tylko smutek, że to, co dobre musi się skończyć :( Dobrze, że nie okazało się, że to Rossmanna zamykają... ;)
Lubiłyście Weltbild?

24 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc nie słyszałam o tej księgarni, ale brzmi niemiecko ;) Szkoda, że ją wycofują skoro była fajna, ale cóż, wydawnictwa teraz niestety przeżywają kryzys;/
    Bransoletka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja całkiem niedawno wyczytałam, że te księgarnie jednak nie znikną z Polski.
    Zostały przez kogoś wykupione.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez kiedyś bylam zapisana do Swiata Ksiazki (potem go Weltbild wykupił chyba). Zrezygnowałam... to mama się zapisała :D Także dostęp do książek jest. Ciekaw, czy zniknie całkowicie opcja wysyłkowa, czy ktoś to przejmie...

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam! co prawda straciłam tem majątek, ale za to ile mam nowości do czytania:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, promocje 3+1 i 75% były spoko:) może to i lepiej, bo można się było uzależnić od zamawiania tam:)

      Usuń
  5. czesto zamawialam u nich ksiazki, szczegolnie jak byla ta genialna oferta milion tytulow po 10 zl:)))szkoda ze likwiduja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka, a szkoda że likwidują coś co się lubi a niestety nie mamy na to wpływu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki ja także kilka razy tam zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez bylam , alekupilam tylko 1 ksiazke bo wybor byl maly

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz przerzucilam sie na ebooka, wiec z tradycyjnych księgarni korzystam rzadko, raczej w celach prezentowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby fajny wynalazek, ale lubię zapach książek i przewracanie stron;)

      Usuń
  10. Podoba mi się ta bransoletka ze względu na grawer. A ja uwielbiam grawery :D Ja jakoś nie umiem czytać...

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurczę nie wiedziałam, że likwidują =( rzadko kupuję książki, bo jak mam czas na czytanie to chodzę do biblioteki, ale do Weltbilda lubiłam zaglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja strasznie lubiłam przeglądać ofertę w necie i co rusz, dokładać coś do koszyka;)

      Usuń
  12. Nie wiedzialam ze likwiduja , tez tam czasem zamawialam...

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nigdy nie zamawiałam w Weltbild, zawsze kupowałam w Empiku (online albo stacjonarnie), ale ostatnio przerzuciłam się na biblioteki, bo chyba bym zbankrutowała :O
    Polacy coraz mniej czytają...może tu jest przyczyna?

    Piaseczki zmywają się zupełnie jak shimmery :) (orócz Can't Let Go i Get Your Number).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też będę się musiała przerzucić na inną księgarnię, albo się zapisać tak jak Ty do jakiejś biblioteki;)

      Usuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...