Paczący

poniedziałek, 11 marca 2013

Moje domowe spa! - TAG

Hej!

Zostałam oTAGowana przez Duszka i bardzo chętnie biorę udział i zdradzę Wam sposoby na moje domowe spa:)

Zasady: 
Dziękujemy osobie, która nas oTAGowała, udzielamy odpowiedzi na 9 pytań (pytania się nie zmieniają). Potem zapraszamy minimum 3 osoby do zabawy. W notce musimy umieścić grafikę.



1. Jak często robisz sobie domowy dzień piękności ?
Nie częściej niż raz w tygodniu, chyba że mam więcej wolnego czasu. Niemniej jednak zawsze bardzo chętnie poddaję się zabiegom różnego rodzaju:)

2. Ile czasu Ci to wszystko zajmuje ?
Około 2h max, chyba, że mam do dyspozycji wannę, to nawet do 3,5h.

3. Jaka muzyka sprzyja Twojemu relaksowi w tych chwilach ?
Włączam radio: Trójkę, Czwórkę albo Złote Przeboje, bo jak leci muzyka z płyt, to one się kiedyś kończą a nie będę wstawała zmienić płytę np. z ogórkami na oczach...

4. Co lubisz pić podczas swoich zabiegów ?
Jak zwykle wodę.

5. Co robisz z twarzą?
Mocny peeling, oczyszczam mechanicznie za pomocą palców (czyli zwyczajnie wyciskam), powtarzam peeling, tonizuję, nakładam maseczkę, wklepuję krem pod oczy...

6. Co robisz z ciałem ?
Wygrzewam w wannie lub pod prysznicem, robię mocny peeling, depiluję, oliwkuję albo balsamuję... latem wklepuję balsam brązujący i czekam aż się wchłonie.

7. Co robisz z włosami ?
 Myję, nakładam maskę, czekam, spłukuję i voila.

8. Na co zwracasz szczególną uwagę ?
Ostatnio na paznokcie, ogólnie na zabiegi na twarz.

9. Jak wyglądasz i czujesz się po ?
Jak mogę poleżeć w wannie, to jestem wniebowzięta. Jak już skończę moje zabiegi, to się cieszę, że już po, bo to długo trwa:)

10. Otaguj 3 dziewczyny do wspólnej zabawy (lub więcej).

Jestem ciekawa jak reszta z Was poświęca czas na upiększanie się:)

14 komentarzy:

  1. Ja, niestety, ostatnimi czasy, mam coraz mniej czasu na taki domowy relaks.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio przez to, ze chwilowo mam przerwe od pracy wlasnie mam wiecej czasu dla siebie w tym na takie spa:)

      Usuń
  2. Jaki ekspres, kobieto :) Bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiedziałam, że torturujesz się peelingami ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kocham kapiele, ale nie mam wanny:( jeszcze z pol roku i bede miala swoja, bo teraz pluskam sie jedynie u rodzicow;)

      Usuń
  5. Ja nigdy nie moge tak długo wyleżeć w wannie bo szybko sie nudzę ;) Dziekuję za otagowanie na pewno odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. u mnie to zależy, raczej daję radę, szybka kąpiel i prysznic to tylko jak się spieszę;)

      Usuń
  7. O dziękuję Skarbie :) zastanawiałam się co u mnie taki ruch od Ciebie hehee - nic nie piszę a mam odwiedziny - muah muah:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...