Paczący

wtorek, 12 marca 2013

Hard-Kourt Fashionista - Kardashian'ki dla O.P.I

Helloł! :)

Ostatnim kolorem z czwórki O.P.I, którego jeszcze Wam nie pokazywałam jest Hard-Kourt Fashionista z tego zestawu. Na koniec zostawiłam gorzką czekoladę. Kolor znów nie wiosenny, wiem. Trudno. W ciągu roku jest nie tylko wiosna a lakiery, pewnie tak jak ja, również Wy używacie dłużej niż kwartał. Do jesieni, kiedy to będzie OK pewnie wytrwa :p Ze względu na kijowe światło i jakąś niezdolność do robienia zdjęć w  dniu dzisiejszym zdjęcia tylko dwa. Jedno z lampą, drugie w świetle dziennym, które też dupy nie urywa - nie oszukujmy się - wiosna to to nie jest, ale pewnie niebawem będzie. Nie popędzajcie, bo się wkurzy i będzie kapryśna :p

Gorzka czekolada jak się patrzy! Wykończenie kremowe :)
Bardzo dobrze się nakłada, zresztą jak cała reszta, szybko schnie i nie robi smug. Cała czwórka tych O.P.I'ków jest OK jeśli chodzi i nakładanie. Nie to co Stranger Tides, o ten. Jego się nakłada kiepsko, zwłaszcza pierwszą warstwę, więc teraz zwracam na to uwagę przy lakierach tej firmy...

I jak? 
Ciekawe ile z Was powie, że "fajny, ale nie na wiosnę" ;)

22 komentarze:

  1. no cóż fajny ale nie na wiosnę :P

    nie no spoko jest, lubię takie kolory zwłaszcza, że jeden podobny dostałam od Ciebie. Wg mnie paznokcie w takich kolorach wyglądają smuklutko i elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedeeeen...

      No i jak ten Priti NYC sie u Ciebie zachowuje?

      Usuń
    2. a muszę Ci powiedzieć, że fajne, idealne krycie mam po trzech warstwach ale za to trzyma się na paznokciach jak diabeł sołtysa :D

      Usuń
  2. no tak za ciemny jak na wiosnę ale na wieczór czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek. A swoją drogą do kalendarzowej wiosny jeszcze tydzień z hakiem, więc nie masz się czym martwić =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do kalendarzowej tak, podobno od 1.03 jest wiosna meteorologiczna, tak mi ktoś ostatnio powiedział;)

      Usuń
  4. Za paniami Kardashian nie przepadam,ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę, jak poprzednie mi się podobały, tak ten niezbyt :/

    OdpowiedzUsuń
  6. troszeczkę za ciemny ... ale nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na uwagę zasługuje też kształt buteleczki - taki sexy :)
    Kolor mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny głęboki kolor :) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :)
    Plus za to kremowe wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja osobiście nie wybieram kolorów lakierów pod porę roku... jak mam ochotę to na wiosnę sobie walne czerń na paznokcie, a jesienią soczysty róż:) kolor na zdjęciu mi się podoba:) nawet na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...