Paczący

środa, 20 marca 2013

Kolekcja nałogowego niuchacza

Cześć!

Jaki zmysł macie najbardziej wyostrzony? Ja zapach. Jak coś pachnie, to muszę to mieć. Myślę, że umiem rozpoznać wiele różnych zapachów. Z nimi kojarzą mi się różne rzeczy, wspomnienia. Przez zapach mogę opisać gdzie byłam, z kim i kiedy. To się nazywa chyba pamięć zapachowa, albo w tym momencie sobie wymyśliłam ten termin, ale w każdym razie wiecie o co mi chodzi na pewno;)
Od wielu lat może nie kolekcjonuję, ale lubię mieć dużo różnych flakoników pełnych miłych zapachów na różne okazje. Zmieniam zapach prawie codziennie i tak jak z muzyką dopasowuję go do nastroju, stroju i okoliczności. Mam małego bzika na tym punkcie, ale ciut mniejszego niż tego, co mam na punkcie lakierów do paznokci;) Oto moja mała gromadka, która mieszka w takim oto, oczywiście fioletowym pojemniku, który mam dzięki zestawowi YR, otrzymanego pod choinkę od szwagierka:)




1. Eau du Noir - nowość od Przyjaciółki. Ciężkie, typowo na wieczór, eleganckie, podobne do COCO Chanel czarnych.
2. Chloe Intense - moje ulubione na wieczór, też ciężkawe. Uwielbiam. Poluję ostatnio na białą wersję:)
3. Nowość od Siostry Oriflame Paradise - słodkawe, jakby delikatnie migdałowe.
4. Najukochańsza ever 212 Carolina Herrera, już kolejny flakon! Świeże, cudne, kocham!
5. Zdobycz od Przyjaciółki FM Luxury Collection 141, czyli Versace- Bright Crystal. 
6. Ostatnia wygrana u Gosi - Mango Lady Rebel, perfumy i balsam do ciała - pysznie pachnące poziomki, czyli moje ukochane owoce:))


7. Biedronkowy odpowiednik DKNY Be Delicious o wdzięcznej nazwie Be4Me.
8, 9. Kolejne dwie zdobycze od Przyjaciółeczki: Sisley Eau de Sisley i Lancome Ô de Lancome
10-15. Próbki Avonowe sztuk sześć: 2x 60's Mod, Patrick Dempsey, Bond Girl, Christian Lacroix, Individual Blue For Her.


Ile Wy macie perfum w swoich zbiorach? 
Jakie są Wasze ulubione?

27 komentarzy:

  1. też mam kilka flakonów ale poluję na jeden jedyny i jest to Candy Prada :) czekam aż Marecki się w końcu zlituje i mi kupi :D chociaż mam delikatne obawy bo coraz częściej słyszę, że trwałością to on nie grzeszy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam trwalosc... Wazne, ze pieknie pachna;)

      Usuń
    2. No fakt Candy nie są trwałe, ale za to pięknie pachną!

      Usuń
  2. mam Twoj numerek 3, czyli perfumki oriflame....bardzo je lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnych z tych perfum. Obecnie posiadam 8 flakonów perfum, 2 miniaturki i kilkanaście próbek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w swojej kolekcji mam trzy perfumy ;) i dużo mgiełek do ciała .

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz, że ja też chomikuję wszelkie flakony i flakoniki?
    mam nawet jakieś niesamowicie stare buteleczki, które- uwaga!- dostałam od cioci, kiedy mialam jakieś 6 lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już vintage;) trzymaj, trzymaj, moda wraca;) a jak nie, to będziesz miała na smigus-dyngus;)

      Usuń
  6. Perfum nie mam żadnych, ale wody toaletowe z Cthru :) uwielbiam ten zapach, jest tani i trwały :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Paradise z Ori za bardzo czuć wg mnie... zielem angielskim? pieprzem?? Z Ori mam Sparkle in Paris i są piękne. Z Ori uwielbiam ( a ciężko je teeraz dostać_ Embrace Her)w ogóle lubię wiele ich zapachów - np. More by Demi

    Jak Ci się sprawują FM-y, mam teraz 10kę, czyli J'Adore i powiem, że nieźle się trzymają i zapach baaardzo podobny. Teraz zamówiłam jeszcze 318 - a'la Acqua di Gioia :)

    A mam jeszcze w swoich zbiorach: mogę się chwalić? CK Forbidden Euphoria, Lacoste pour Femme, CK Eternity Moment, wspomniane ori i fm, Avon City Rush, playboy Play it sexy, Mexx Ice Touch i Fresh, i jakieś letnie z avonu :)
    to tyle, ale kolekcję planuję powiększać stopniowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię FM, miałam już kilka i chętnie wracam:) Acqua di Gioia mam balsam do ciała, ale jakoś średnio mi podchodzą. Mexxy bardzo lubię:))

      Usuń
  8. jak dla mnie 212 pachną trochę męsko, ale z kolej moja mama je uwielbia. kiedyś szalałam na punkcie srebrnych Mexxów (zużyłam kilka flakonów 30 i 50ml), a teraz ich nie trawię i ciągle szukam idealnego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem czy męsko...
      nawet jeśli, to uwielbiam męskie perfumy na sobie: Kenzo Tokyo albo Givenchy Pi:))

      Usuń
  9. masz w kolekcji moj ulubiony zapach... ch 212.... cudowny.... kochammmmmmmmmmmmmm <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. spora ta kolekcja, ja mam tylko 2 flakony: Kenzo home pure i hugo boss essence :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twoich flakoników mam jedynie biedronkowy DKNY =P a właściwie nawet już nie mam bo siostrze sprezentowałam.
    Nie przyznaję się ile mam zapachów, bo aż boję się je policzyć =( po urodzeniu małego mało się pachnię i też mało zapachów mi odpowiada na sobie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem na etapie poszukiwań. Mam nadzieję, że coś miłego dołączy do rodzinki moich zapachów.
    Świetna kolekcja :) zapachowa panienko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam ok 8 a najbardziej lubie j.lo live - piekne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. 7 dla mnie słabiutka, oj słabiutka

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam swój ulubiony zapach od C-thru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz ich troszkę, ja w sumie mam w swojej kolekcji trzy zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hahahah :D ale tytuł posta :D .. hahahahah :DDD Słodki:))
    Ja uwielbiam perfumy i zapachy... mmmmmm :)
    ostatnio cudowny niuchałam w centrum handlowym. Kobitka z Douglasa chodziła i przedstawiała zapach .. tychh.. no.. :) nie mogę sobie przypomnieć :D haha taki dłuuugi flakon (niski) .. fioletowy :D jejj nie pamiętam :D mam to na końscu języka :D w kazdym razie jest nowy:D
    alle jak sobie przypomne to Ci powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam 6 flakonów różnych perfum i każdych trochę na dnie zostało - i teraz jestem na etapie wykańczania i oczyszczania :) wolę mieć jedne bo męczą mnie częste zmiany zapachu - moje ulubiona to Lancome Miracle - i Salvador Dali Dalissime :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...