Paczący

czwartek, 7 marca 2013

Khloe Had a Little Lam-Lam - Kardashian'ki dla O.P.I

Hej!

Dzisiaj wypróbowuję kolejny lakier z zestawu czterech miniatur Kardashian dla O.P.I - Khloe Had a Little Lam-Lam w bardzo interesującym kolorze butelkowej zieleni. Nigdy takiego nie miałam:) Nareszcie trafił mi się zestaw ciekawych kolorów, które u mnie debiutują. Nie jest to kolejny róż czy ulubiony fiolet. Wszystkie cztery są piękne i wyjątkowe w mojej kolekcji.
Wiele z Was pewnie stwierdzi, że kolory z tego zestawu są bardziej na jesień, bo są ciemne a wiosną się nosi jasne i pastelowe. Bullshit! Dlaczego niby nie można nosić ciemnych wiosną a jasnych zimą czy jesienią? Bo takie są trendy? Ja za nimi nie gonię i to, że jakiś tam projektant czy inny guru mody/ makijażu mówi, że należy nosić to czy tamto, ok! Zostawiam to innym! Tak samo tą wiosną nie wystąpię ubrana we wszystko fluo albo militarne, bo akurat tego jest teraz pełno w sklepach! Gdzie się nie wejdzie. Do porzygu!
Bardzo lubię robić na przekór, więc tej wiosny na moich paznokciach będą występowały również kolory z tego zestawu, czyli m.in. ta ciemna, piękna, wyjątkowa zieleń:






Czy wśród Was są też takie, które robią trendom na przekór?
 

21 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten kolor.
    I wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię takiej zieleni, tak ogólnie nie przepadam za zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie robię trendom na przekór, ale staram się nimi nie przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zdecydowanie nie lubie podążać za trendami, ubieram sie i maluję tak jak chce a nie tak jak ktoś mi każe bo ważne jest czuć się dobrze we własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobny kolorek z miss sporty :)

    Kochana nie myślałaś, żeby sobie trochę zwęzić płytkę po bokach? (zboczenie stylistki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nawet wiem który:) stał obok mojego najnowszego szarego nabytku z MS.
      myślałam, nawet ostatnio, ale jeszcze do tego nie dotarłam;)

      Usuń
  6. bardzo mi się podoba- tym bardziej, że nie mam podobnego u siebie!
    a jeśli chodzi o trendy, to moim wyznacznikiem jest mój humor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u kogoś mi się bardzo podoba ale sama siebie z takim kolorem nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja robię na przekór modzie, bo po prostu nie umiem się porządnie ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, warto przełamywać standardy i stereotypy :) bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem co powiedzieć.. taki mój ale niby nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny kolorem, zdecydowanie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...